+Apple TV حق ضبط Come From Away را بدست آورد


امید دلیری 12 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV حق ضبط Come From Away را بدست آورد. اپل تی وی علاوه بر اضافه کردن بازیگران فیلم In With the Devil ، از فیلمبرداری نسخه موزیکال Come From Away برخوردار شد.

طبق گفته های Variety، اپل برای حق ضبط زنده Come From Away ، قرارداد بسته است. نمایش به کارگردانی Christopher Ashley و تهیه کنندگی Entertainment One ساخته شده است. نسخه فیلمبرداری شده قرار است در ماه May در تئاتر Gerald Schoenfeld ضبط شود. اگرچه Entertainment One قبلاً تاریخ انتشار این نمایش را ماه سپتامبر تعیین کرده بود. اما مشخص نیست که آیا اپل با این جدول زمانی پایبند خواهد بود یا خیر.

داستان Come From Away ، هفته ها پس از حملات 11 سپتامبر رخ داد. این نمایش داستان واقعی آنچه را که 38 هواپیما به طور غیرمنتظره ای دستور فرود در یک شهر کوچک کانادا را گرفتند ، بیان می کند.

اپل همچنین در حال آماده سازی بازیگران سریال In With the Devil می باشد. این سریال بر اساس کتاب James Keene و Hillel Levin ساخته می شود. Greg Kinnear و Sepide Moafi به عنوان افسر پلیس به این سریال درام شش قسمتی خواهند پیوست. به گفته The Hollywood Reporter ، قرار است Greg Kinnear در نقش رئیس بازپرس Brian Miller بازی می کند. Sepide Moafi هم قرار است نقش Lauren McCauley مامور FBI را بازی می کند. داستان این سریال ، پسر یک پلیس شیکاگو را دنبال می کند به زندان افتاده است. اما به او پیشنهاد داده می شود که برای هم زندانی خود ، اعتراف جعلی کند. Deadline چندی پیش گزارش داد که Ray Liotta ، نقش پدر شخصیت اصلی ( Big Jim ) افسر سابق پلیس  را بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*