اپل برترین تولید کننده تبلت در سه ماهه اول 2021 شناخته شد


امید دلیری 13 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل برترین تولید کننده تبلت در سه ماهه اول 2021 شناخته شد. آیپد اپل در سه ماهه اول سال 2021 توانست سهم غالب صنعت تبلت را حفظ کند. بخش تولید این محصول بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

بر اساس اطلاعات جدید شرکت تجزیه و تحلیل IDC ، فروش کل تبلت های اپل در سه ماهه اول 2021 به 39.9 میلیون واحد رسیده است. این مقدار فروش ، رشد 55.2 درصدی را نشان می دهد. شرکت IDC می گوید از سال 2013 تاکنون همچین رشد بزرگی مشاهده نشده است. در میان سازندگان تبلت ، اپل در جایگاه نخست قرار گرفته و برترین تولید کننده تبلت می باشد. این شرکت در سه ماهه اول سالانه حدود 12.7 میلیون آیپد فروخته است. این مقدار فروش ، 64.3 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. سهم اپل در بازار تبلت 31.7 درصد است که در مقایسه با سهم 30 درصد در سه ماهه اول 2020 رشد داشته است.

سامسونگ با تخمین فروش 8 میلیون تبلت و داشتن 20 درصد سهم از بازار در رتبه دوم قرار گرفت. لنوو با فروش 3.8 میلیون تبلت در رتبه سوم قرار گرفت. آمازون با فروش 3.5 میلیون تبلت در جایگاه چهارم قرار گرفت. در نهایت هواوی با فروش 2.7 میلیون تبلت در جایگان پنجم قرار گرفت. Anuroopa Nataraj از شرکت IDC  می گوید تولید واکسن ویروس COVID-19 و بازگشت مشاغل به دفاتر ممکن است سرعت روند کار در خانه را کم کند. اما ما هنوز با بازگشت به شرایط کار عادی فاصله داریم. بنابراین انتظار می رود تقاضای تبلت برای مدتی ادامه یابد.

IDC اشاره کرد که تبلت در بازار آموزش بهترین انتخاب است. اما Chromebook به سرعت در ایالات متحده ، اروپای غربی و اخیراً در ژاپن جای می گیرد. آیپد Pro جدید 12.9 اینچی جدید ترین محصول برترین تولید کننده تبلت می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*