حجم بازی Resident Evil Village روی کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شد


Matin 13 اردیبهشت 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

حجم بازی Resident Evil Village روی کنسول پلی استیشن 5 حدود 27.35 گیگابایت خواهد بود. البته این حجم بدون حساب بسته روز اول بازی است که حجم این بازی را به حدود 50 گیگابایت می‌رساند. این حجم مشابه کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس است.

این اتفاق به این دلیل است که حجم در نظر گرفته شده بدون حساب بسته روز اول و حتی Resident Evil: Verse است. Re: Verse یک بازی تماماً آنلاین است که نیازمند پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گلد است.

روز گذشته مایکروسافت لیستی از فروشگاه آنلاینش منتشر کرد. در این لیست نشان داده شد که بازی 50.02 گیگابایت حجم دارد. از این حجم 15 گیگابایت آن برای RE: Verse در نظر گرفته شده‌است.

اگر شما پی سی گیمر هستید شاید به دلیل وجود ray-tracing و عوامل دیگر حجم آن بیشتر بشود. اما بازی ظاهر زیبایی خواهد داشت. بازی رزیدنت اویل 8 از رزیدنت اویل 4 بسیار الگو برداری کرده است. این بازی در 7 می (17 اردیبهشت) برای کنسول‌های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

حجم بازی Resident Evil Village در این مدت که بازی‌ها اکثراً 100 گیگابایت حجم دارند بسیار جالب است. این بازی با گرافیک بالا و محیطی که دارد به نظر می‌رسید حجم بیشتری داشته باشد. حجم کم این بازی نشانه از بهینه بودن آن است. حال باید صبر کنیم و ببینیم که با عرضه این بازی آیا این کم بودن و بهینه بودن به سود بازی بوده یا نه.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*