انتشار بازی Tetris Effect: Connected در تابستان پیش‌رو برای استیم


Matin 14 اردیبهشت 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

استودیوی Enhance Games، ناشر بازی Tetris Effect: Connected، ساعاتی پیش به‌صورت رسمی از انتشار بازی در تابستان پیش‌رو توسط فروشگاه استیم پرده‌برداری کرد.

برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۴ یک بازی‌ساز روسی دست به‌خلق اثری زد که امروزه بعد از گذشت‌ سال‌های طولانی، همچنان محبوبیت زیادی بین مردم دارد و نسخه‌های متفاوتی از آن روانه بازار شده است. کمتر کسی است که حداقل برای یک بار هم که شده بازی تتریس (Tetris) را تجربه نکرده باشد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که اواخر سال ۲۰۱۸ بود که آخرین نسخه از این مجموعه تحت عنوان تتریس افکت (Tetris Effect) روانه بازار شد. کاربران در این نسخه درکنار مشاهده گیم‌پلی آشنای سری تتریس، با المان موسقی و صدا که ویژگی اصلی بازی تتریس افکت است تجربه متفاوتی را کسب می‌کنند.

حال پس از اینکه مدتی از زمان عرضه بازی Tetris Effect: Connected ازطریق فروشگاه دیجیتالی مایکروسافت می‌گذرد، به‌نظر می‌رسد باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، کاربران استیم نیز به‌زودی در تابستان پیش‌رو به این نسخه از بازی دسترسی خواهند داشت. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید  درواقع یک به‌روزرسانی از تتریس افکت به‌حساب می‌آید که حالت Co-Op چندنفره و یک بخش رقابتی جدیدی را به بازی اصافه کرده است.

استودیوی Enhance Games، ناشر بازی Tetris Effect: Connected پس از اعلام این خبر همچنین تاکید کرد که به‌زودی اخبار جدید و هیجان‌انگیزی از بازی منتشر خواهد شد.

بازی  در حال حاضر تنها برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد؛ اما براساس اطلاعات موجود کاربران PS4، هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR، آکیولس کوئست و اپیک گیمز نیز در تابستان به‌صورت رایگان می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

اگر شما هم فرصت تجربه بازی Tetris Effect: Connected را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*