سونی همکاری پلی‌استیشن و Discord را اعلام کرد


Matin 14 اردیبهشت 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

چندی پیش بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (SIE) به طور رسمی همکاری میان دیکسورد (Discord) و پلی‌استیشن را اعلام کرد.

 

پلی‌استیشن و دیسکورد با یکدیگر همکاری خواهند داشت و با توجه به اعلامیه رسمی، ادغام کنسول‌ پلی‌استیشن با اپلیکیشن دیسکورد از ابتدای سال آینده رخ خواهد داد. آقای جیم رایان (Jim Ryan)، مدیرعامل پلی‌استیشن، لحظاتی پیش در یک بیانیه رسمی اعلام کرد:

در پلی‌استیشن، ما به طور پیوسته به دنبال راه‌های جدیدی هستیم که بازی‌بازان را در سرتاسر جهان به یکدیگر متصل کنیم و روابط میان آن‌ها را گسترش دهیم تا بتوانند بهتر از گذشته تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. با این رویکرد در ذهن، ما هیجان‌زده هستیم که به شما اعلام کنیم همکاری جدیدی میان ما و دیسکورد تنظیم شده است تا این سرویس ارتباطی برای بیش از ۱۴۰ میلیون بازی‌باز پلی‌استیشن در دسترس قرار گیرد.

تیم‌های ما به سختی در حال کار هستند تا این ادغام صورت گیرد و دیسکورد با شبکه پلی‌استیشن ادغام شود. هدف ما این است که در اوایل سال آینده یک تجربه نزدیک و مشترک از دیسکود و رابط کاربری پلی‌استیشن برای دارندگان اپلیکیشن موبایل و کنسول‌ها ارائه دهیم تا جوامع، دوستان و گروه‌های مختلف روابط نزدیک‌تری با یکدیگر داشته باشند. برای این که این همکاری رخ دهد، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یک سرمایه‌گذاری کوچک در Discord Series H انجام داده است. از همان گفت و گوی ابتدایی با بنیان‌گذاران این پلتفرم یعنی جیسون سیترون (Jason Citron) و استن ویشنوسکی (Stan Vishnevskiy)، من تحت تاثیر علاقه آن‌ها به بازی‌های ویدیویی قرار گرفتم.

این خبر بسیار هیجان‌انگیزی برای جوامع پلی‌استیشن به حساب می‌آید و ما در ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*