سریال Mr.Corman در ماه August از +Apple TV پخش خواهد شد


امید دلیری 15 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Mr.Corman در ماه August از +Apple TV پخش خواهد شد. این سریال کمدی اپل تی وی شامل 10 قسمت می شود و اولین قسمت آن در تاریخ 6 August پخش خواهد شد.

سریال Mr.Corman ، داستان Josh Corman را دنبال می کند که Joseph Gordon-Levitt نقش او را بازی می کند. متن منتشر شده در مورد این سریال :

حرفه موسیقی هنوز پیشرفت نکرده است و او در یک مدرسه دولتی در San Fernando ، کلاس پنجم را تدریس می کند. نامزد سابق او Megan ، نقل مکان کرده و دوست دبیرستانش Victor پیش او آمده است. او می داند که چیزهای زیادی دارد شکرگزار باشد. او می بیند که با وجود اضطراب و تنهایی ، در حال تلاش است. اما سوء ظن پیدا می کند که انسان بی مصرفی است. این نمایشنامه به به طور خنده دار ، زیبا و عمیقاً صمیمانه ، در مورد نسل 30 ساله معاصر صحبت می کند.

در کنار Joseph Gordon-Levitt ، بازیگران دیگری در سریال سریال Mr.Corman حضور خواهد داشت. از جمله : Arturo Castro ، Debra Winger ، Bobby Hall ، Alexander Jo ، Juno Temple ، Jamie Chung ، Shannon Woodward و Hector Hernandez .

Gordon-Levitt علاوه بر بازیگری ، كارگردانی این سریال را هم بر عهده دارد. Bruce Eric Kaplan ، Ravi Nandan و Inman Young به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این سریال فعالیت می کنند. Pamela Harvey-White هم به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند. Joseph Gordon-Levitt با این سریال پس از مدتی به تلویزیون بازگشته است. او کار خود را با چندین سریال از جمله 3rd Rock from the Sun آغاز کرد. سه قسمت اول سریال Mr.Corman در تاریخ 6 August پخش می شود و قسمت های بعدی آن قرار است هر جمعه پخش شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*