Konrad Tomaszkiewicz از شرکت CD Project Red جدا شد


Matin 15 اردیبهشت 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

Konrad Tomaszkiewicz کارگردان بازی ویچر 3 و همینطور دومین کارگردان بازی سایبرپانک 2077 از سی‌دی پراجکت رد جدا شد. رسانه‌ها می‌گویند که او موضوع اصلی تحقیقات طولانی برای اتهام به قلدری بوده است. درحالی که کمیسیون تحقیقات او را بی‌گناه معرفی کرد، او از کارش استعفا داد.

Tomaszkiewicz در یک ایمیل به کارکنان سی‌دی پراجکت رد نوشت:

بسیاری از مردم احساس ترس، استرس و ناامنی از کار با من دارند.

او از تمام کینه و مشکلاتی که بوجود آورده عذرخواهی کرد. همینطور اینکه او در تلاش است تا اخلاقش را بهبود بخشد.

او در متن ایمیل می‌نویسد: «فارغ از نتیجه‌ی تحقیقات می‌دانم که دیگر بسیاری از افراد از کار با من احساس ترس، استرس و ناراحتی می‌کنند. برای تمام مشکلاتی که به وجود آوردم، از شما پوزش می‌طلبم. هیئت مدیره جدایی من از شرکت را تایید کرد. من به کار روی خود ادامه می‌دهم. تغییر دادن رفتار، یک پروسه‌ی طولانی و دشوار است. اما من از تلاش دست برنمی‌دارم و امیدوار به تغییر هستم».

کارگردان بازی ویچر 3 یکی از قدیمی‌ترین کارکنان سی‌دی پراجکت رد است. سابقه او به طراحی داستان بازی ویچر در سال 2007 بر می‌گردد. این بازی اولین ساخته این کمپانی بود. او به عنوان سرگروه طراحی مأموریت‌ها در ویچر 2 کار کرد. سپس نقش کارگردان اصلی را برای ویچر 3 و تمامی بسته‌های الحاقی آن برعهده گرفت. در بازی سایبرپانک 2077 او نقش کارگردان طراحی را بر عهده داشت. سپس به عنوان معاون ساخت بازی در سی‌دی پراجکت رد جابه‌جا شد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt از جهات گوناگون موفق‌ترین محصول عرضه‌شده توسط سی‌دی پراجکت تا به امروز است و کانرد تامسکویچ، کارگردان شماره‌ی یک آن به حساب می‌آید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*