سریال Servant نامزد دریافت جایزه از مراسم TV Choice Awards شد


امید دلیری 16 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Servant نامزد دریافت جایزه از مراسم TV Choice Awards شد. سریال انحصاری و محبوب اپل تی وی نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام در TV Choice Awards شده است. این سریال با نامزد شدن خود ، افتخاری دیگر برای سرویس تلویزیونی اپل بدست آورد.

اپل نامزدی سریال Servant را از طریق حساب رسمی توییتر این سریال اعلام کرد. این سریال با 62 نامزد دیگر رقابت خواهد کرد. برخلاف دیگر مراسم های صنعت فیلم و سریال ، برندگان TV Choice Awards توسط بینندگان انتخاب می شوند. این سریال یکی از سریال های محبوب و پربیننده +Apple TV می باشد. نویسندگی و تهیه کنندگی این سریال بر عهده Tony Basgallop و M. Night Shyamalan می باشد. اولین قسمت آن در تاریخ 28 نوامبر 2019 پخش شد. ژانر این سریال ترسناک روانشناختی و درام می باشد که صحنه هایی سرشار از ترس و اضطراب را برای شما به ارمغان می آورد.

از بازیگران این سریال می توان Lauren Ambrose در نقش Toby Kebbell ، Dorothy Turner در نقش Sean Turner و Nell Tiger Free در نقش Leanne Grayson را نام برد. داستان سریال Servant به این صورت است که یک زوج فیلادلفیایی به نام های دوروتی و شان ، پسر کوچکشان جریکو که فقط 91 روز از به دنیا آمدنش می گذشت را دست می دهند. مادر جریکو یعنی دوروتی دچار افسردگی شدید می شود به طوری که هیچ چیز نمی تواند حال او را خوب کند. این زوج به پیشنهاد اطرافیانشان ، عروسکی را جایگزین جریکو به خانه می آوردند.

گزارش شده است که این سریال با اکران فصل 2 در ژانویه توانسه مخاطبان خود را دو برابر کند. اپل Servant را برای فصل سوم در ماه دسامبر تمدید کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*