فیفا ۲۱ به زودی به گیم پس و EA Play اضافه می‌شود


Matin 17 اردیبهشت 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت الکترونیک آرتز ناشر بازی محبوب فیفا 21 اعلام کرده است که این بازی به زودی به EA Play و نیز گیم پس مایکروسافت خواهد آمد. فیفا 21 در گیم‌ پس برای تمام پلتفرم‌ها یعنی خانواده ایکس باکس و پی سی (ویندوز 10) در 16 اردیبهشت (ششم ماه مِی) در دسترس خواهد بود.

این بازی در ایکس باکس گیم‌ پس برای رایانه‌های شخصی و گیم‌پس آلتیمیت برای ایکس باکس موجود خواهد بود.

به همین مناسبت، EA (کمپانی سازنده مجموعه بازی‌های فیفا) چالش‌ها و پاداش‌هایی را به مخاطبان خود ارائه خواهد کرد. از جمله این پاداش‌ها کیت‌های بخش فیفا آلتیمیت و وُلتا فوتبال خواهند بود. همچنین در آغاز هر فصل از بخش فیفا آلتیمیت، بازیکنان بازی فیفا 21 امتیازاتی را برای تقویت تیم خود دریافت خواهند کرد. این درحالی است که در فیفا 21 بدون گیم پس شما برای دریافت این امتیازها می‌توانید از چندین راه استفاده کنید. بازی کردن با حریف‌های خود در بخش آلتیمیت تیم اصلی‌ترین مورد آن است. مورد دیگر شرکت در نقل و انتقالات بازیکن‌ها یا آیتم‌های موجود در تیم است. همچنین شرکت در چالش‌های مربوط به ترکیب تیمتان از نمونه این راه‌ها است.

همچنین مشترکین EA Play نسخه کامل بازی Knockout City را در تاریخ 31 اردیبهشت (بیست و یکم ماه مِی) تجربه خواهند کرد.

انتظار می‌رود به‌زودی نسخه‌ای از فیفا در دسترس باشد که فیفا 21 را به‌صورت Native بر روی کنسول های نسل 9 اجرا کند.

شاید بتوان گفت پرطرفدارترین بخش مجموعه بازی‌های فیفا بخش آلتیمیت آن است. شرکت EA همیشه روی این بخش حساب جدایی نسبت به سایر بخش های فیفا باز می‌کند. فیفا 21 هم از این قاعده مستثنی نیست. امسال هم برای دارندگان فیفا 21 در گیم‌ پس امتیازاتی درنظر گرفته شده است. این امتیازات به آنها کمک می‌کند تیم خود را به بهترین شکل روانه مسابقات کنند. به هر حال باید منتظر بود و دید امسال فیفا 21 چگونه میتواند توجه طرفداران را به خودش جلب کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*