سریال Echo 3 با بازی Luke Evans برای +Apple TV در راه است


امید دلیری 19 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Echo 3 با بازی Luke Evans برای +Apple TV در راه است. سریال تلویزیونی اکشن اپل تی وی با بازی Luke Evans در حال تولید است. او بیشتر برای بازی در فیلم هایی چون Fast & Furious 6 و مینی سریال The Pembrokeshire Murders شناخته می شود.

اولین انتخاب بازیگر برای سریال هیجان انگیز 10 قسمتی پیش رو ، یعنی سریال Echo 3  در +Apple TV مشخص شده است. اپل به صورت مستقیم سفارش تولید این سریال را به شرکت های تولیدی Apple Studios و Keshet Studios داده است. این شرکت های تولیدی ، Luke Evans را برای بازی در این سریال انتخاب کردند. او طبق گفته Deadline قرار است در نقش Bambi ، برادر Amber Chesborough ، دانشمندی که مفقود شده است ، بازی کند. Bambi به همراه همسرش در پس زمینه جنگ مخفی به دنبال Chesborough می گردند.

سریال Echo 3 سریال دیگری است که بر اساس نسخه اصلی اسرائیلی دنبال می شود. همچنین الهامات مهمی از In Treatment و Homeland گرفته است. این سریال قرار است به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی منتشر شود. ساخت این سریال توسط Mark Boal ، نویسنده فیلمنامه Hurt Locker و Zero Dark Thirty انجام شده است. اپل تاریخ پخش پیش بینی شده این سریال را اعلام نکرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*