به اتمام رساندن بازی Resident Evil 8 تقریبا چقدر زمان میبرد؟


Matin 21 اردیبهشت 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

تمام کردن Resident Evil 8 چقدر طول می‌کشد؟ بازی‌های این سبکی عموما زمان اتمام طولانی ندارند و بنابراین نمی‌توان از آن انتظار 30 ساعت گیم پلی را داشت. البته این موضوع بدی نیست چرا که در همان مدت محدود ما شاهد غافلگیری‌ها و صحنه‌های ترسناک بیشتری خواهیم بود.

همه‌ی ما خوب می‌دانیم که سازندگان رزیدنت اویل در خلق صحنه‌های شوکه کننده و ترسناک بسیار خبره هستند. اما اگر می‌خواهید بدانید که تمام کردن Resident Evil 8 چقدر طول می‌کشد منتقد پی سی گیمر این را توضیح داده است. این بازی چیزی نزدیک به 10 ساعت زمان می‌برد.

منتقد پی سی گیمر در مطلبی که در این سایت منتشر شده در این باره توضیح داده و نوشته است:

زمانی که ما برای نقد و بررسی آن را به پایان رساندیم چیزی نزدیک به 10 ساعت و 20 دقیقه زمان از ما گرفت. برای منتقد‌های دیگر نیز 10 ساعت و 13 ساعت ثبت شده است. البته منتقدی که 13 ساعت زمان گذاشته تقریبا تمام گوشه و کنارهای بازی را گشته است و چیزی را فراموش نکرده است.

مناطقی در بازی هستند که رفتن به آن‌ها اختیاری است. این مناطق شامل باس فایت‌های کوتاه نیز می‌شوند که اغلب دشوار هستند و شاید زمان شما را بگیرند. اما به طور کل اکثر گیمرها بعد از 10 ساعت تیتراژ پایانی را خواهند دید.

البته بعد از پایان شما می‌توانید بازی را بار دیگر در زمان بسیار کمتری به پایان برسانید. همینطور حالت New Game+ نیز باز خواهد شد و این بار شما تمام وسایل و آیتم‌ها را به همراه خواهید داشت. احتمالا می‌توانید Resident Evil 8 را در کمتر از 3 ساعت به پایان برسانید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*