اپل اولین تصویر از فیلم Killers of the Flower Moon را به اشتراک گذاشت


امید دلیری 21 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اولین تصویر از فیلم Killers of the Flower Moon را به اشتراک گذاشت. Leonardo DiCaprio ، ستاره فیلم آینده +Apple TV در این تصویر حضور دارد.

اولین تصویر منتشر شده از فیلم Killers of the Flower Moon ، اولین بار در Osage News مستقر در اوکلاهما ظاهر شد. این عکس Ernest Burkhart ، پسر یک دامدار قدرتمند محلی و Mollie Burkhart همبازی او را به تصویر می کشد. این تصویر اولین بار در Osage News مستقر در اوکلاهما ظاهر شد. چندی پیش اعلام شد که Jesse Plemons هم در این فیلم حضور خواهد داشت.

Jesse Plemons آخرین بار در فیلم The Irishman با Martin Scorsese همکاری کرده بود.به گزارش Indiewire ، او نقش Tom White مأمور FBI را که در حال تحقیق در مورد قتل های اتفاق افتاده در Osage در سال 1920 است ، بازی می کند. نقش Tom White شخصیت اصلی این فیلم در ابتدا برای Leonardo DiCaprio نوشته شده بود. اما او پافشاری کرد تا نقش خود را به شخصیت دوم یعنی Ernest Burkhart تغییر دهد.

فیلم Killers of the Flower Moon قتل زنجیره ای چندین نفر از اعضای Osage را نشان می دهد که بعداً به سلطنت ترور معروف شد. Lily Gladstone قرار است در نقش Mollie Burkhart بازی کند. Leonardo DiCaprio نقش Ernest و Robert De Niro نقش تکاور قدرتمند را بازی می کنند. Martin Scorsese کارگردان و تولید کننده این فیلم خواهد بود. این فیلم قبل از ورود به +Apple TV ،  تولید خود را از دست داده بود. این موضوع باعث شد Martin Scorsese به دنبال همکاری با اپل باشد.

در آگوست سال 2020 ، اپل یک قرارداد چند ساله با Sikelia Productions متعلق به Martin Scorsese بست. این معامله هم پروژه های سینمایی و هم تلویزیونی را به طور انحصاری برای +Apple TV تولید خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*