اپل سومین نسخه آزمایشی macOS 11.4 را منتشر کرد


امید دلیری 21 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سومین نسخه آزمایشی macOS 11.4 را منتشر کرد. غول تکنولوژی به مرحله سوم آزمایش macOS 11.4 رفته است. آخرین پروفایل های آزمایشی و پیکربندی را می توانید از Apple Developer Center دانلود و نصب کنید.

سومین نسخه آزمایشی macOS 11.4 از طریق به روزرسانی over-the-air هم دسترس می باشد. اپل اولین نسخه آزمایشی macOS 11.4 در تاریخ 21 آوریل برای توسعه دهدنگان منتشر کرد. پس از آن ، اولین نسخه آزمایشی عمومی را در 22 آوریل منتشر کرد. دومین نسخه آزمایشی هم در تاریخ 4 May منتشر شد. بتای عمومی معمولاً طی چند روز پس از نسخه های توسعه دهنده منتشر می شود. این به روزرسانی ها از طریق وب سایت برنامه نرم افزار Apple Beta در دسترس قرار می گیرند. این سومین توسعه دهنده بتا برای macOS 11.4 تاکنون است.

تاکنون در مورد آنچه اپل قصد دارد با macOS 11.4 انجام دهد ، سرنخ های کمی وجود داشته است. ظاهراً این به روزرسانی به یک بهبود کلی عملکرد و رفع اشکال تبدیل شده است. با این حال ، در یادداشت های منتشر شده گفته شده است که این نسخه آزمایشی با کارت های گرافیک جدید مبتنی بر معماری AMD Navi RDNA 2 مانند 6800 ، 6800XT و 6900XT کار می کند.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به شدت به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی macOS 11.4 در دستگاههای اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود تهیه کرده باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*