Jamie Bell به جمع بازیگران سریال Shining Girls پیوست


امید دلیری 21 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Jamie Bell به جمع بازیگران سریال Shining Girls پیوست. او به خاطر حضور در Rocketman و Billy Elliot شناخته شده و برنده جایزه BAFTA می باشد. بر اساس گزارشی جدید او به لیست بازیگران سریال جدید +Apple TV اضافه شده است.

Jamie Bell به گفته Variety ، به بازیگران دیگر این سریال یعنی Elisabeth Moss و Wagner Moura پیوست. Elisabeth Moss در سریال های The West Wing و Mad Men حضور داشته است. Wagner Moura هم در سریال Narcos حضور داشته است. 

سریال Shining Girls سریالی هیجانی-ترسناک است که براساس رمان پرفروش Lauren Beukes در سال 2013 ساخته شده است. داستان این سریال راجع به ولگرد افسرده ای است که کلید خانه ای را کشف می کند که دوره های مختلف تاریخ شیکاگو را باز می کند. برای سفر در زمان ، وی باید زنانی را بکشد. Donna Moss نقش گزارشگری را بازی می کند که در دهه 1980 از حمله توسط antagonist جان سالم به در می برد. او اکنون می خواهد antagonist را شکار کند. Wagner Moura هم نقش یک روزنامه نگار را بازی خواهد کرد.

در این گزارش آمده است كه Jamie Bell قرار است نقش Harper را بازی کند. او یک تنهای مرموز است که به طور عجیبی با Kirby ارتباط برقرار می کند. +Apple TV توانست این سریال را به عنوان بخشی از معاملات Appian Way Productions با Leonardo DiCaprio دریافت کند. Leonardo DiCaprio و Jennifer Davidson تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود. اپل هنوز تاریخ انتشار  این سریال را اعلام نکرده است.

Silka Luisa در حال اقتباس از رمان Lauren Beukes برای سریال تلویزیونی است. او به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار Donna Moss،  Leonardo DiCaprio و Jennifer Davidson فعالیت خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*