شرکت EA درآمدش از بازی Apex Legends از ۱ میلیارد دلار گذشت


Matin 22 اردیبهشت 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

Apex Legends شرکت الکترونیک آرتز شاید یک عنوان رایگان است اما EA توانسته از فروش درون بازی درآمد قابل توجهی بدست آورد. حال گزارش جدیدی از عملکرد این بازی منتشر شد.

Apex Legends

به گفته EA با فروش آیتم‌های درون برنامه‌ای درآمد Apex Legends از یک میلیارد عبور کرده است. بلیک یورگنسن مدیر مالی EA در گزارش مالی این شرکت به موضوع درآمد بالا و موفقیت زودهنگام و قابل توجه Apex Legends اشاره داشت.

گذشته از آن ایپکس لجندز با انتشار فصل هشتم، هر هفته ۱۲ میلیون بازیکن فعال دارد و درآمد کامل آن به ۱.۳ میلیارد رسید. در سال ۲۰۲۱ تنها درآمد آن ۶۰۰ میلیون دلار اعلام شده است. به نوعی ۱۳ درصد درآمد از لایو سرویس‌های EA را تشکیل می‌دهد.

از آنجایی که بازی Apex  طرفداران بسیاری داشته و اکنون نیز به ۱۰۰ میلیون کاربر رسیده، انتظار دارد در سال ۲۰۲۲ هم عملکرد راضی کننده ای به دنبال داشته باشد. گفته شده EA به درآمد ۷ میلیارد دلاری با کمک Battlefield 6 و Apex Legends چشم دوخته است.

با آغاز فصل نهم استودیو Respawn Entertainment سعی داشته شخصیت و سلاح جدید را بیافزاید تا تجربه گیم پلی بهتری را رقم زند. بازی Apex در حال حاضر روی PC، PS4، XBOX ONE، XBOX SX و SS در کنار PS5 و نینتندو سوئیچ دردسترس است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*