پیش نمایش سریال Lisey’s Story ، سریالی بر اساس رمان Stephen King منتشر شد


امید دلیری 23 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش سریال Lisey’s Story ، سریالی بر اساس رمان Stephen King منتشر شد. اپل اولین پیش نمایش رسمی از سریال آینده اپل تی وی را منتشر کرد. این سریال بر اساس رمانی به همین اسم اثر Stephen King ساخته شده است. هر یک از قسمت های این سریال ، توسط او نوشته شده است.

سریال Lisey’s Story قرار است جمعه چهارم ژوئن پخش شود . دو قسمت اول این سریال همان روز اکران می شوند. شش قسمت دیگر هم جمعه هر هفته پخش می شوند. Julianne Moore و Clive Owen از جمله بازیگران این سریال می باشند. Julianne Moore نقش Lisey Landon را بازی می کند. Clive Owen نقش Scott Landon را بازی می کند.

اپل درباره این سریال نوشته ای را منتشر کرده است. در این نوشته آمده است این سریال بر اساس رمان Stephen King می باشد. این سریال هیجانی ، داستان زن بیوه ای به نام Lisey Landon را دنبال می کند. مجموعه ای از حوادث ناراحت کننده خاطرات ازدواج او با نویسنده ای به اسم Scott Landon و تاریکی او را آزار می دهد.

سریال Lisey’s Story نوشته ی Stephen King می باشد. این سریال به کارگردانی Pablo Larrain ساخته شده و توسط J.J. Abrams’ Bad Robot Productions و Warner Bros تولید شده است. در مصاحبه ای در ماه آوریل ، Stephen King گفت که این رمان از ازدواج او با داستان نویس ، Tabitha King الهام گرفته شده است.

اپل این سریال را در جریان تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون در کنار سایر نمایش های جدید +Apple TV مانند Mosquito Coast و Physical معرفی کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*