اپل تولید رنگ مشکی لوازم جانبی iMac Pro را متوقف کرد


امید دلیری 25 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تولید رنگ مشکی لوازم جانبی iMac Pro را متوقف کرد. اکنون در فروشگاه اپل ، عبارت While Supplies Last برای رنگ مشکی محصولاتی مثل Magic Keyboard ، Trackpad و موس اضافه شده است. از جایی که تولید iMac Pro متوقف شده است ، این اقدام اپل طبیعی به نظر می رسد.

هنگامی که اپل iMac Pro را منتشر کرد ، محصولات Magic مشکی را هم برای مطابقت منتشر کرد. اکنون به نظر می رسد که اپل فروش لوازم جانبی iMac Pro که تولید آن از قبل قطع شده بود ، متوقف خواهد کرد. وقتی مشتری ها روی محصولاتی مثل Magic Keyboard ، Trackpad و موس کلیک می کنند ، یک پیام کوچک در پایین صفحه ظاهر می شود. این پیام کوچک ، While Supplies Last می باشد. اپل با استفاده از این عبارت تمایل دارد کالاهایی را که دیگر توسط این شرکت فروخته نمی شوند ، نشان دهد. اما هیچ خبر رسمی از طرف اپل در این مورد اعلام نشده است.

این پیام ابتدا توسط MacRumors گزارش شد. این وبسایت معتقد است این پیام نشان می دهد كه فروش محصولات متوقف شده است. در آینده ای نزدیک اپل فقط رنگ نقره ای لوازم جانبی Magic را می فروشد.

اپل به تازگی iMac جدید 24 اینچی خود را معرفی کرد. این محصول در هفت رنگ با لوازم جانبی هم رنگ برای هر هفت گزینه رنگی عرضه می شود. این بدان معناست که تنظیمات لوازم جانبی اپل بسیار پیچیده تر شده و این شرکت ممکن است به دنبال پاک کردن موجودی قدیمی باشد. اپل هنوز محصول Magic متناسب با هر رنگ را به صورت جداگانه به فروش نمی رساند. اما انتظار می رود در آینده این کار را انجام دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*