Cherry Jones به جمع بازیگران سریال Five Days at Memorial پیوست


امید دلیری 25 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Cherry Jones به جمع بازیگران سریال Five Days at Memorial پیوست. او که برنده جوایزی مثل Emmy و Tony award می باشد ، به سریال آینده +Apple TV پیوست.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر ، Cherry Jones نقش Susan Mulderick را بازی خواهد کرد. او مدیر بخش پرستاری و رئیس کمیته آمادگی اضطراری آن در بیمارستان Memorial می باشد. خواهد کرد. در پی طوفان کاترینا ، وی به عنوان فرمانده حادثه پیش آمده در بیمارستان انتخاب می شود.

سریال Five Days at Memorial توسط John Ridley و Carlton Cuse ساخته شده است. اپل این پروژه این سریال را در سال 2020 آغاز کرد. داستان این سریال ، 5 روز اول حوادث پس از طوفان کاترینا را در یک بیمارستان واقع در New Orleans شرح می دهد. این سریال بر اساس رمانی به همین نام توسط Sheri Fink که برنده جایزه Pulitzer شد ، ساخته شده است. این سریال کادر پزشکی Memorial به سرپرستی دکتر Pou پس از اینکه روزها در بیمارستان بدون برق گرفتار شده بودند ، روایت می کند. Cherry Jones جدیدترین بازیگری است که به این سریال اضافه شده است.

Cherry Jones به خاطر حضور در سریال های Defending Jacon ، Succession و The Handmaid’s Tale شناخته می شود. علاوه بر او ، بازیگرانی مثل Vera Farmiga ، Cornelius Smith Jr و Adepero Oduye حضور دارند. Cornelius Smith Jr به گفته Deadline قرار است نقش دکتر Bryant King ، متخصص داخلی بیمارستان را بازی کند. Vera Farmiga نقش اصلی پزشکی به نام Anna Pou را بازی می کند. Adepero Oduye قرار است نقش Karen Wynn ، سر پرستار واحد مراقبت های ویژه بیمارستان Memorial را بازی کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*