اپلیکیشن Twitter ، در آخرین به روزرسانی خود App Tracking Transparency را اضافه کرد


امید دلیری 26 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Twitter ، در آخرین به روزرسانی خود App Tracking Transparency را اضافه کرد. توئیتر صفحه جدیدی را برای کاربران اضافه کرده است. این صفحه با رعایت قوانین جدید شفافیت ردیابی اپلیکیشن اپل از کاربران iOS 14.5 می خواهد ردیابی آگهی را فعال کنند.

در نسخه 8.65 اپلیکیشن Twitter ، کاربران این اپلیکیشن یک پنجره جدید را مشاهده می کنند. این پنجره از آنها می خواهد ردیابی تبلیغات را با مرتبط نگه داشتن تبلیغات فعال کنند. با انتخاب گزینه Continue ، کاربران صفحه تنظیمات Apple برای App Tracking Transparency را مشاهده می می کنند. اپل در تاریخ 26 آوریل با انتشار iOS 14.5 ، ویژگی App Tracking Transparency را راه اندازی کرد. پس از آن ، تمام توسعه دهندگان در App Store باید قبل از ردیابی کاربران در سایر وب سایت ها و برنامه ها ، از کاربران اجازه بگیرند.

اطلاعات اخیر حاکی از آن است که تنها 4٪ از کاربران ، ردیابی تبلیغات را انتخاب می کنند. اگرچه این رقم در چند روز گذشته اندکی افزایش یافته است. با این حال تقریباً از 96٪ اپلیکیشن ها درخواست می شود که کاربران ردیابی نکند. بر خلاف شرکت هایی مانند Facebook که منتقد جدی این سیاست هستند ، اپلیکیشن Twitter نسبتاً ساکت بوده است. در ماه فوریه ، توئیتر گفت که App Tracking Transparency تأثیر متوسطی بر درآمد آن خواهد داشت.

به گفته AppFigures تقریباً 10 هزار اپلیکیشن در App Store ، خود را با دستورالعمل های جدید اپل مطالبقت داده اند. اپل با راه اندازی ویژگی شفافیت ردیابی اپلیکیشن ، حریم خصوصی کاربران را افزایش داده است. به این ترتیب اپلیکیشن ها باید رضایت کاربران را قبل از ردیابی در اپلیکیشن ها کسب کنند. این رضایت با استفاده از برچسب Identifier for Advertisers دریافت می شود. گزارش های اخیر ادعا می کنند که App Store دارای تقریباً دو میلیون اپلیکیشن در فهرست خود است.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*