بازی Ghostrunner 2 برای کنسول های نسل نهم معرفی شد


Matin 26 اردیبهشت 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Ghostrunner 2 در نشست خبری مشترک استودیو One More Level و ۵۰۵ Games برای کنسول های نسل نهم معرفی شد.

نسخه دوم بازی پرطرفدار Ghostrunner برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن ۵ و همچنین پی سی معرفی شد.

در جریان نشست خبری که اخیرا برگزار شد، Digital Bros که شرکت مادر ۵۰۵ Games است، اعلام کرد که سرمایه‌گذاری پنج میلیون یورویی خود برای توسعه گوست رانر ۲ را دو برابر کرده است. به گفته این کمپانی آی‌پی Ghostrunner پتانسیل بالایی دارد تا جایی که می‌تواند به توسعه شرکت ۵۰۵ گیمز کمک کند.

Raffaele Galante مدیرعامل کمپانی دیجیتال برادرز در این نشست خبری گفت:

ما برای عرضه بازی Ghostrunner 2 در آینده هیجان‌زده هستیم. ما با کمک استودیو One More Level یک بازی هیجان‌انگیز و درگیرکننده ساختیم. این همکاری جایگاه ۵۰۵ گیمز در بازار بازی‌های ویدیویی لهستان را محکم‌تر می‌کند و این بازار را درکنار اولین‌های اروپا در حوزه توسعه بازی‌های ویدیویی و خلق پروژه‌های جدید قرار می‌دهد. ما در آینده برای بهبود و گسترش دائم سبد محصولات خود و جلب سلیقه جامعه بازی‌های ویدیویی، نگاه دقیق‌تری به بازار لهستان خواهیم داشت.

بازی Ghostrunner که از زمان انتشار در اکتبر ۲۰۲۰ بیش از ششصد هزار نسخه فروش کرده است، هم اکنون برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC در دسترس می‌باشد. این بازی قرار است تا آخر سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پلی استیشن ۵ نیز منتشر شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*