Apple Beats جدید در راه است


امید دلیری 26 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Apple Beats جدید در راه است. شایعات مربوط به اتمام Beats اغراق آمیز است. Scott Croyle طراح سابق سخت افزار اندروید HTC ، گزارش جدیدی ارائه کرده است. او ادعا می کند که در حال کار برای اپل در زمینه طراحی های بعدی Beats by Dre می باشد.

اپل اکنون به طور منظم نسخه های ویژه ای از هدفون Beats را منتشر می کند. مانند نسخه محدود Studio3 یا Powerbeats. اپل هنوز بسیاری از محصولات جدید Apple Beats را معرفی نکرده است. اما ممکن است علیرغم شایعات ، این موضوع در شرف تغییر باشد. اپل این شرکت صوتی را 3 میلیارد دلار در سال 2014 خریداری کرد. از آن زمان مدام شایعه شده است که هدف اپل حذف نام Beats است. این اقدام با حذف عبارت Beats Music شروع شد. سپس در سال 2020 در وب سایت اپل بخش Beats برای مدت کوتاهی ناپدید شد.

با این حال در سال 2020 ، اپل Scott Croyle را استخدام کرد. فعالیت گسترده وی شامل پنج سال طراحی پیشرو در شرکت HTC است. طبق گفته 9to5mac ، به طور خاص Scott Croyle وظیفه نظارت بر طراحی محصولات Apple Beats را دارد. گفته می شود Beats در حال کار با شرکت Ammunition می باشد. Ammunition شرکتی است که انتظار داشت پس از خریداری توسط اپل استفاده از آن را برای طراحی متوقف کند.

Scott Croyle مسئول ارتباط بین Beats و شرکت Ammunition است. جزئیاتی در مورد اینکه این رابطه کاری دقیقاً به چه معناست ، وجود ندارد. اما شایعاتی درباره محصولات جدید وجود دارد. یک منبع ناشناس گفته است که تیم Beats در حال حاضر در حال بررسی بلندگوهای شرکت های دیگر است و همچنان روی هدفون متمرکز است. همچنین چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اپلیکیشن Find My در iOS14.5 از هدفون Powerbeats Pro پشتیبانی می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*