راهنمای پیدا کردن مکان بزهای Goats of Warding بازی Resident Evil Village


Matin 27 اردیبهشت 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

بزهای کوچک یا به طور دقیق‌تر Goats of Warding نقش آیتم‌های قابل جمع‌آوری یا همان Collectible های Resident Evil Village را دارند. در کل بیست‌تا از این‌ها وجود دارند که در سرتاسر مپ پخش شده‌اند. برخی از آن‌ها هم هستند که تنها در نقاط خاصی از داستان در دسترس قرار دارند. برای به دست آوردن این بزها تنها کافیست یک تیر به آن‌ها شلیک کنید یا آن‌ها را با چاقو بزنید. در این راهنما می‌خواهیم نحوه پیدا کردن بزهای قابل جمع‌آوری بازی Resident Evil Village را توضیح دهیم.

RE Village

( Resident Evil Village Spoiler Warning)

اولین بز را می‌توانید در میدان Maiden of War و روی یک معبد کوچک پیدا کنید. تقریبا غیرممکن است که آن را پیدا نکنید.

Resident Evil Village

دومین بز روی سقف کلیسای روستا که نزدیک بز ۱ است قرار دارد.

Ethan Winters

وقتی که از Fallow Plot در حال عبور هستید تا به خانه Luiza برسید، یک بز را روی سمت چپ دیوار نزدیک دروازه پیدا خواهید کرد.

Mia Winters

هنگامی که از Vineyard عبور می‌کنید تا به قلعه دیمیترسک برسید، یک بز پشت ردیف وسط و سمت چپ یک مترسک پیدا خواهید کرد.

Heisenberg

داخل قلعه و وقتی که از پله‌های Hall of Ablution پایین می‌روید این بز را در یک گوشه پیدا خواهید کرد.

Mother Miranda

وقتی که وارد زیرشیروانی قلعه می‌شوید تا به سمت بام بروید، بعد از بالا رفتن از نردبان این بز را پشت سرتان خواهید دید.

وقتی از قلعه دیمیترسک فرار کردید، وارد یک راه خواهید شد که به Lone Road واقع در شرق روستا ختم می‌شود. یک راه پله پیدا خواهید کرد که به سمت پایین می‌رود. در انتهای این راه پله یک اتاق کوچک وجود دارد که شامل یک بز می‌شود.

بعد از فرار از قلعه دیمیترسک یک کلید Iron Insignia خواهید داشت که می‌تواند در قبرستان (Graveyard) پشت سر کلیسا را باز کند. وقتی وارد شدید به سمت راست بروید و بز را پیدا کنید.

به خانه Luthier بروید و آن نوشته‌ای که می‌گوید در خانه به علت مفقود‌الاثر بودن صاحبش قفل است را پیدا کنید. بز روبروی شما و روی یک سقف کوتاه است، که یک جعبه قابل شکستن کنارش قرار دارد. برای رسیدن به این بز به کلید خانه Luthier نیازی ندارید و فقط بایدی قفل دروازه را بشکنید.

هنگامی که به سمت عمارت بنوینتو می‌روید و از آن پل باریک عبور می‌کنید، یک بز روی پل سمت چپتان قرار دارد.

وقتی به عمارت بنوینتو رسیدید، وارد خانه نشوید و به سمت چپ بروید. بعد از این که از پله‌ها پایین رفتید، کنار باغ یک بز پیدا خواهید کرد.

در بخش Moreau’s Reservoir و بعد از این که لنگ (Crank) روی آسیاب بادی شکست، این بز را در میان چند تکه چوب پیدا خواهید کرد.

پیدا کردن این یکی کمی مشکل است. هنگامی که مورو در حال تلاش برای کشتن شماست و باید با سوییچ‌های مختلف پلتفرم‌های روبرویتان را بالا ببرید، این بز را می‌توانید روی یک میله بلند پیدا کنید. وقتی به آخرین سوییچ رسیدید کافیست پشت سرتان را نگاه کنید تا آن را بیابید.

وقتی که Moreau’s Reservoir را از آب تخلیه کردید، به جایی برگردید که قایق را پیدا کردید. حالا می‌توانید از زیر آن آسیاب بادی تخریب شده عبور کنید و اگر سمت چپتان را ببینید، یکی دیگر از این بزها را پیدا خواهید کرد.

Capcom

وقتی به Otto’s Mill می‌رسید، داخل رودخانه و زیر خانه یک معبد مشابه همان که برای بز ۱ دیدید پیدا خواهید کرد. بز ۱۵ اینجاست.

سیبو

وقتی که به سمت Stronghold می‌روید، یک راه پله مارپیچی در برج بزرگ سمت شمال پیدا خواهید کرد. بز بعدی پایین این راه پله است.

Goats of Warding

داخل کارخانه هایزنبرنگ، وقتی که در کانال هوا از تکه پاره شدن توسط فن نجات یافتید، به سمت جنوب کانال بروید تا بز را پیدا کنید.

رزیدنت ایول

این یکی هم از آن‌هاییست که ممکن است متوجهش نشوید. وقتی که در آسانسور کارخانه هایزنبرگ (Duke) هستید، کلید بالاترین طبقه را فشار دهید. در راه به سمت بالا می‌توانید این بز را ببینید.

Resident Evil Village

در اواخر دورانتان در کارخانه هایزنبرگ و پس از شکست دادن آن مینی باس که روی سرش ملخ هواپیما دارد، به سمت Cargo Bay خواهید رفت. در اتاق قبل از آن محدوده، در سمت شرق یک کانال کوچک خواهید یافت. اگر از آن عبور کنید، بز را داخل یک اتاق کوچک خواهید یافت.

( Resident Evil Village Spoiler Warning)

Spoiler Warning

در بخشی که کنترل کریس ردفیلد را بر عهده می‌گیرید، به یک میان پرده خواهید رسید که کریس مقداری مواد انفجاری می‌کارد. بعد از این میان پرده پشت سرتان را نگاه کنید تا آخرین بز را تصاحب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*