پیش نمایش فصل دوم سریال Trying منتشر شد


امید دلیری 27 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش فصل دوم سریال Trying منتشر شد. +Apple TV پیش نمایش فصل دوم این سریال کمدی را منتشر کرد. چندی پیش اعلام شد که پخش فصل دوم این سریال تأخیر خورده است. اپل در توییتی تاریخ جدید پخش فصل دوم را با یک هفته تأخیر در تاریخ 21 May اعلام کرد. اپل همچنین یک فیلم کوتاه همراه با این توییت منتشر کرد. این ویدیو پیش نمایشی از آنچه در زندگی شخصیت های اصلی Nikki (با بازی Esther Smith) و Jason (با بازی Rafe Spall) میگذرد ارائه داد. اپل در توییت خود نوشت : راه فرزندخواندگی برای جیسون همانند ترن هوایی بوده است. خوشبختانه او توسط افراد حامی احاطه شده است.

در ابتدا قرار بود فصل دوم سریال Trying از 14 May آغاز شود. اپل توضیحی در مورد تأخیر پیش آمده ارائه نداد. این سریال داستان Nikki و Jason را دنبال می کند در حالی که این زوج در مسیر پیچیده فرزندخواندگی حرکت می کنند. فصل دوم از جایی که فصل اول تمام شد ، شروع می شود. جایی که این زوج برای فرزندخواندگی به تفاهم می رسند و به دنبال یک کودک هستند. آنها اکنون باید با کاندیدهای احتمالی فرزندخواندگی مطابقت داشته باشند. روندی که به آسانی تصور آنها نیست.

اپل تی وی این سریال کمدی BBC را به عنوان اولین سریال کمدی بریتانیایی فیلمنامه دار خود خریداری کرد. این سریال در ماه May سال 2020 با نقدهای مثبت مواجه شد. از آن زمان قرار شد این سریال حداقل برای دو فصل ساخته شود. Andy Wolton نویسنده سریال Trying می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*