DLC جدید Courtyard Oasis Kit بازی The Sims 4 معرفی شد


Matin 27 اردیبهشت 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بسته الحاقی جدید بازی The Sims 4 که یک خانه مراکشی به نام Courtyard Oasis Kit است، توسط استودیو EA معرفی شد.

Courtyard Oasis Kit که شامل حیاط، فواره‌ها و مبلمان الهام گرفته شده از مراکش می‌باشد، در تاریخ ۱۸ می مصادف با ۲۸ اردیبهشت برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد تا بازیکنان این امکان را داشته باشند که خانه سیمز خود را به سبک مراکشی تزئین کنند.

EA در بیانیه خود در خصوص این بسته الحاقی گفت:

بسته الحاقی Courtyard Oasis Kit بازی Sims 4 برای آن دسته از بازیکنانی است که مایلند خانه‌ای آرام و زیبا به سبک خانه‌های مراکشی در بازی The Sims 4 خود طراحی کنند. Courtyard Oasis این قابلیت را به بازیکنان می‌دهد تا خلاقیت بیشتری از خود به خرج دهند و فضاهایی مجلل با طراحی‌های سنتی‌، رنگ‌های زنده و الگوهای پیچیده کاشی طراحی کنند.

این کیت که هنوز قیمت آن اعلام نشده، شامل فواره‌های رنگارنگ، مبلمان تزئین شده، پارچه‌های پر زرق و برق، گیاهان سرسبز و گرمسیری، ستون‌ها‌، طاق نماها و پنجره‌های چوبی مشبک است. از آنجا که بسته‌های قبلی این بازی ۵ دلار هزینه برای بازیکنان داشتند، احتمالا Courtyard Oasis نیز همان قیمت را دارد.

کیت Courtyard Oasis چهارمین بسته الحاقی است که تاکنون برای Sims 4 منتشر شده است. همانطور که EA قبلا توضیح داده است، این کیت‌ها محتوای کمی دارند و کوچکتر از بسته‌های الحاقی بزرگ هستند ,و آیتم‌ها یا ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند.

Throwback Fit ،Country Kitchen Kit و Bust the Dust Kit سه کیت دیگری هستند که تاکنون برای این بازی معرفی شده‌اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*