کاربران در iOS 14.7 می توانند با استفاده از اپلیکیشن Home برای HomePod تایمر تنظیم کنند


امید دلیری 30 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کاربران در iOS 14.7 می توانند با استفاده از اپلیکیشن Home برای HomePod تایمر تنظیم کنند. اولین نسخه آزمایشی iOS 14.7 ، کاربران HomePod را قادر می سازد تایمرها را از اپلیکیشن Home تنظیم کنند. این عملکرد قبلاً محدود به دستورالعمل های صوتی از طریق Siri بود.

تایمرها همیشه همراه HomePod بوده اند. هنگامی که این محصول برای اولین بار به بازار عرضه شد ، اپل نتوانست گزینه ای را برای تنظیم همزمان چند تایمر در نظر بگیرد. این شرکت این ویژگی را در به روزرسانی نرم افزاری در سال 2018 اضافه کرد. اما تاکنون تایمرها را دست نخورده باقی گذاشته است. اولین نسخه آزمایشی شامل گزینه جدیدی در اپلیکیشن Home است که به کاربران امکان می دهد بدون استفاده از Siri ، تایمرها را به صورت دستی تنظیم کنند.

این گزینه در کنار تنظیمات آلارم HomePod قرار دارد. این گزینه شامل توانایی اختصاص برچسب های تایمر ، مشاهده شمارش معکوس و لغو تایمر است. مانند تایمر موجود دراپلیکیشن  Clock در iOS ، کاربران می توانند تایمر HomePod را برای شمارش معکوس ساعت ، دقیقه و ثانیه تنظیم کنند. تنظیم شمارش معکوس از طریق Siri نیز در HomePod امکان پذیر می باشد. HomePod برای کار با تایمر جدید مبتنی بر اپلیکیشن Home به به روزرسانی نیاز دارد. در ابتدا وبسایت 9to5Mac این ویژگی اضافه شده را مشاهده کرد

iOS 14.7 به غیر از کنترل دستی تایمر برای HomePod ، فاقد اضافه شدن ویژگی های اصلی است. اما به نظر می رسد این به روزرسانی شامل رفع اشکال و بهبود عملکرد باشد. با توجه به اینکه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل تنها دو هفته دیگر باقی مانده است ، به روزرسانی به ظاهر جزئی بسیار جالب است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*