Diablo 4 و Overwatch 2 تنها بازی های جدید بلیزارد نخواهند بود


Matin 3 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

Diablo 4 و Overwatch 2 تنها بازی های جدید بلیزارد نخواهند بود. اکنون مراحل ساخت خود در استودیوهای بازی‌سازی بلیزارد را جلو می‌برند. اما دو محصول نام‌برده تنها بازی‌های جدید و در حال ساخت بلیزارد اینترتینمنت نیستند.

بلیزارد اینترتینمنت در سال‌های اخیر به دلایل مختلف دیگر آن چهره‌ی بی‌نقص و سرتاسر دوست‌داشتنی همیشه را در نگاه برخی از گیمرها ندارد.

Diablo 4

تصمیمات سیاسی بحث‌برانگیز در مسابقات بازی Hearthstone، کاهش چشمگیر تعداد کاربران بازی های بلیزارد و جدایی چندین و چند عضو کلیدی سابق شرکت از آن، فقط و فقط برخی از مواردی هستند که تفاوت بلیزارد امروز با بلیزارد سال‌های گذشته را به گیمر نشان می‌دهند. بلیزارد اینترتینمنت از سال ۲۰۰۸ میلادی دیگر تبدیل به بخشی از شرکت ویدیوگیمی عظیم اکتیویژن بلیزارد شده است.

با همه‌ی این‌ها برخی از طرفدارها امیدوار به بازگشت بلیزارد به روزهای بهتر با بازی Overwatch 2 و بازی Diablo b هستند.

کارگردان بازی World of Warcraft می‌گوید که Diablo 4 و Overwatch 2تنها نیستند. بلیزارد اینترتینمنت پروژه‌های دیگری هم در دست تولید دارد که به‌زودی سراغ صحبت راجع به آن‌ها می‌رود. بازی‌هایی که به نظر او قطعا پس از معرفی آن‌ها، اوضاع برای بلیزارد و طرفدارهای شرکت هیجان‌انگیزتر از قبل می‌شود.

Diablo 4

هزیکاستز در ادامه می‌گوید: «من فکر می‌کنم دوره‌ی ساخت هر بازی بلیزارد طولانی است. بازی‌های ما بازی‌هایی نیستند که به سرعت در یک یا دو سال تولید و عرضه می‌شوند.

مردم با بازی Diablo 4 و بازی Overwatch 2 دیده‌اند که ما مشغول انجام چه کارهایی هستیم و به‌شدت برای این بازی‌ها هیجان دارند. ما پروژه‌های در دست ساخت دیگری هم داریم.

فکر می‌کنم بازیکن‌ها در نقاط مختلف دنیا پیش از آن که بیش از حد دیر شود، آن بازی‌ها را می‌بینند. من هم نمی‌توانم برای به اشتراک گذاشتن آن بازی‌ها با مردم صبر کنم».

عده‌ای می‌گویند که قطعا یکی از این پروژه‌ها می‌تواند یک بسته‌ی الحاقی دیگر برای سری بازی World of Warcraft باشد.

باید صبر کرد و دید که دقیقا منظور هزیکاستز چه بود و چند ماه دیگر چه‌قدر نظر گیمرها راجع به بلیزارد مثبت‌تر از امروز شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*