Dying Light: Platinum Edition در فروشگاه مایکروسافت لیست شد


Matin 3 خرداد 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

Dying Light: Platinum Edition در فروشگاه مایکروسافت لیست شد، اطلاعاتی از عنوان Dying Light: Platinum Edition فاش شده است. براساس این اخبار ارائه شده، بازی مذکور در تاریخ ۶ خرداد (۲۷ می) منتشر خواهد شد.

Dying Light: Platinum Edition یک نسخه‌ی کامل از بازی اصلی به همراه‌ همه‌ی محتویات و بسته‌های الحاقی منتشر شده است. بسته‌ی الحاقی The Following و محتویات Bozak Horde و Hellried به همراه ۱۷ اسکین و سلاح‌های اضافی در این نسخه قرار دارند. استودیوی تک‌لند (Techland) هنوز رسماً این نسخه را تایید نکرده است. ظاهراً این نسخه قرار است علاوه بر کنسول‌های نسل جدید ایکس‌باکس، برای پلی‌استیشن ۵ نیز منتشر شود.

اسمکتالا در این باره می‌گوید هیچ‌گونه مکانیزمی برای استخدام NPCها در بازی DL 2 وجود ندارد. وی در ادامه افرود زمان‌هایی وجود خواهد داشت که این شخصیت‌ها برای مدت زمان کوتاهی به مبارزه خواهند پیوست. آن‌ها برای انجام مأموریت‌های بسیار خاص با دشمنان می جنگند. اما کاربران به  قادر به تشکیل گروه مخصوص به خود در داخل بازی نخواهند بود. اگرچه این برنامه برای بازی اصلی در نظر گرفته نشده است، اما این طراح ارشد گفت که احتمال دارد در برخی از محتوای پس از انتشار DL 2 بتوانند این ویژگی را ارائه دهند.

استودیوی تک‌لند در حال حاضر روی توسعه‌ی بازی مورد انتظار DL 2 کار می‌کند. انتظار می‌رود در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو، جزئیات و نمایش جدیدی از این عنوان ارائه شود. بازی مذکور برای عرضه بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*