سرور های بازی Little Big Planet موقتا خاموش شده اند


Matin 3 خرداد 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

سرور های بازی Little Big Planet موقتا خاموش شده اند.سونی مجبور شده به‌دلیل حملاتی که اخیرا به سرورهای مجموعه Little Big Planet انجام شده، آن‌ها را موقتا غیرفعال کند. این حملات در قالب ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به بازیکنان انجام شده است.

سونی دو روز پیش تایید کرد که سرورهای Little Big Planet «به مشکلاتی برخورده» و اینکه آن‌ها در حال تحقیق درباره‌ی «این حملات جدید» هستند. این حملات ظاهرا در قالب پیام‌های ارور حاوی کلمات زشت یا آزاردهنده به بازیکنان ارسال شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی سرورهای مجموعه بازی LBP را به‌دلیل حملاتی که اخیرا به آن‌ها انجام شده، به‌طور موقت غیرفعال کرده است. آن‌ها می‌گویند چاره‌ای جز خاموش کردن سرورها نداشته‌اند. صفحه‌ی توییتری لیتل بیگ پلنت در این خصوص می‌نویسد: «به‌دلیل شدت حملات اخیر، گزینه‌ی دیگری جز غیرفعال کردن موقتی سرورهای بازی نداشتیم. ما این حملات را به این خاطر که جامعه‌ی بازیکنان وفادار ما را هدف قرار داده، جدی می‌گیریم.»

البته این اولین‌بار نیست که سرورهای لیتل بیگ پلنت دچار مشکل می‌شوند. چند ماه پیش نیز این سرورها با قطعی دست‌وپنجه نرم می‌کردند که به غیرفعال شدن موقتی آن‌ها انجامید. سونی هیچ‌وقت به‌صورت رسمی از دلیل پشت‌پرده‌ی این قطعی‌ها پرده برنداشت. بااین‌حال، اعضای جامعه‌ی بازیکنان LBP ادعا کردند که به‌دلیل شیوه‌ی رفتار سونی با این مجموعه بازی، نوعی حمله‌ی DDoS به سرورهای آن‌ها انجام شده است.

گفتنی است که آخرین نسخه‌ی اصلی این مجموعه LBP 3 بود که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*