تریلر جدیدی از بازی Dying Light 2 در ششم خرداد منتشر می‌شود


Matin 4 خرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

تریلر جدیدی از بازی Dying Light 2 در ششم خرداد منتشر می‌شود. استودیو Techland رسما اعلام کرد تریلر جدید بازی Dying Light 2 به همراه اطلاعات تکمیلی درباره این بازی را روز پنجشنبه ششم خرداد ماه منتشر می‌کند. 

پس از اشارات ضمنی فراوان در صفحه توئیتر استودیو تک لند، سازنده عنوان DL2 بالاخره تیزر تبلیغاتی تریلر جدید بازی منتشر شد. سازندگان اعلام کردند این تریلر دو روز دیگر، پنجشنبه ششم خردادماه (۲۷ام می ۲۰۲۱) ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران منتشر می‌شود. در تیزر تبلیغاتی قلعه معروفی که در تریلر معرفی بازی که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، به چشم می‌خورد. شاید این تریلر ادامه رویداد تریلر قبلی را روایت کند.

در ایمیل اطلاعیه که استودیو برای اصحاب رسانه ارسال کرده عبارت “شهر در محاصره” به چشم می‌خورد. بخشی از متن ایمیل ارسالی به شرح زیر است:

خیلی چیزها هست که هنوز نمی‌دانی اما، زمان باقی مانده بسیار کم است. نباید اجازه داد این اطلاعات دست افراد نادرستی بیوفتد. به یک جای امن برو و این پیام را برای خودت پخش کن. تو آخرین امید برای بقا این شهر هستی.

احتمال می‌رود در کنار انتشار تریلر جدید بازی Dying Light 2 و اطلاعات تکمیلی، سازندگان از نسخه ویژه‌ای از بازی DL به اسم Dying Light: Platinum Edition نیز رونمایی کنند. این نسخه مدتی قبل در فروشگاه مایکروسافت لیست شد و شامل نسخه اصلی در کنار تمام DLCها، آپدیت‌ها و اسکین‌های منتشر شده برای بازی است. طبق اطلاعات صفحه حذف شده فروشگاه، این نسخه همان روز پنجشنبه در دسترس قرار می‌گیرد.

DL برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

با سیبو برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، همراه باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*