نمایش گیمپلی بازی Horizon Forbidden West در قسمت جدید State of Play


Matin 5 خرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

نمایش گیم پلی بازی Horizon Forbidden West در قسمت جدید State of Play. طبق اخبار جدید شرکت Sony اعلام کرده که در قسمت جدید رویداد State of Play، یک نمایش 20 دقیقه‌ای را از بازی Horizon Forbidden West ارائه خواهد داد.

پس از شایعات و حدس و گمان‌های فراوان، استودیو Guerrilla Games از ساخته جدید خود پرده‌برداری کرد. همان‌طور که حدس زده می‌شد، این استودیو در طی این مدت در حال توسعه دنباله یکی از آی پی‌های جدید و محبوب پلی استیشن یعنی Horizon بوده‌است. نسخه دوم این سری ادامه داستان قهرمان اصلی سری یعنی Aloy را دنبال می‌کند.

این رویداد در بامداد جمعه همین هفته، ساعت 01:30 پخش خواهد شد. به گفته کارگردان بازی Mathijs de Jonge، حدود 14 دقیقه از این 20 دقیقه را نمایش گیمپلی این دنباله موردانتظار تشکیل می‌دهد. او تأیید کرد که آنچه که قرار است نمایش داده شود، مستقیما از روی کنسول PS5 ضبط شده است. همچنین یک پیش‌برنامه ویژه از ساعت 20:30 پنجشنبه شب آغاز خواهد شد که جزئیات آن فعلا نامعلوم است.

بازی Horizon Forbidden West حدود یک سال پیش طی رویداد معرفی کنسول پلی استیشن 5 نمایش داده شده بود. استودیوی Guerrilla Games قبلا اعلام کرده بود که هدف توسعه‌دهندگان عرضه در نیمه دوم سال 2021 است. باید دید که در State of Play پیش‌رو تاریخ دقیقی را دریافت خواهیم کرد یا خیر.

بازی HFW به‌صورت بین نسلی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*