فروش بازی Resident Evil Village به ۴ میلیون نسخه رسید


Matin 6 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت کپکام در یک بیانیه‌ای مشخص کرد که فروش بازی Resident Evil Village به ۴ میلیون نسخه رسید.

این میزان با گذشت مدت زمان کوتاهی یک رکورد محسوب می‌شود.

همیشه تماشای پشت صحنه و کسب اطلاع از توسعه پروژههای مهم جالب است. شرکت Capcom یک ویدیوی جدید از روند توسعه Resident Evil Village که اخیرا عرضه شده، منتشر کرده است. با توجه به فروش اولیه بازی و استقبال گسترده‌ای که از زمان عرضه صورت گرفته است. مشخص است که شرکت Capcom بازی بسیار خوبی ارائه کرده است. همانطور که معمولاً در ساخت تمامی بازی‌ها رخ می‌دهد، اوایل توسعه همه چیز با یکدیگر هم‌خوانی و تطابق ندارند.

 

در هفتم ماه می کپکام عنوان RE Village را برای PS4، PS5، XBOX X، XBOX ONE، XBOX S، PC و Google Stadia منتشر می‌کند.

در ۱۱ می اعلام شد که فروش ۳ میلیون نسخه بوده با گذشت چند هفته از عرضه، رقم کل به ۴ میلیون نسخه رسید. چنین میزان فروشی باتوجه به کاهش ۶۱ درصدی فروش بازی‌های ویدئویی در نوع خود عجیب است.

البته محتوای Resident Evil بیشتری در راه است. کپکام از Resident Evil 4 برای پلتفرم‎های VR رونمایی کرد که گفته می‌شود یک نسخه کاملا توسعه یافته است. RE Outrage وجود دارد که دنباله سری RE Revelations محسوب شده و ظاهراً انحصاری زمانی نینتندو سوییچ خواهد بود.

آیا باید به این موفقیت رزیدنت اویل 8 خوشبینانه نگاه کنیم یا نگران آینده بازی‌های ترسناک درجه یک باشیم؟ در بخش های زیادی، رزیدنت اویل 8 ترسناک نیست و این موضوع طرفداران را نگران آینده سری بازی‌های رزیدنت اویل کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*