بازی رایگان این هفته اپیک گیمز : Among Us


Matin 7 خرداد 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی رایگان این هفته اپیک گیمز : Among Us. خود را برای تهمت زدن و مورد اتهام قرار گرفتن آماده کنید. بازی Among Us یک بازی بامزه چند نفره است که حال می‌توانید رایگان آن را بازی کنید. در میان شما یک یا چند خیانت‌کار وجود دارد که باید برای بردن افراد عادی را بکشند. آن‌ها را پیدا کرده و از سفینه به بیرون پرتاب کنید. با اینحال شما هم به عنوان یک فرد عادی تعدادی کار باید انجام دهید تا مشغول شوید.

این بازی تا 13 خرداد رایگان خواهد بود.

در لیست بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک، ما نگاهی به تمامی بازی‌های رایگان این شرکت می‌اندازیم. همینطور اینکه به تعدادی از سوالات پرتکرار در این متن جواب خواهیم داشت. این متن همواره هر هفته به روزرسانی می‌شود پس حتماً به آن سر بزنید.

در این مدت که فروشگاه اپیک گیمز راه اندازی شده است. این شرکت برای افزایش خریداران، هر هفته یک بازی را رایگان می‌کند. البته حالت‌های خاصی هم مثل تعطیلات کریسمس وجود دارد که هرروز یک بازی را رایگان می‌کند. به هر حال این شرکت تمام تلاش خود را برای رقابت با استیم می‌کند تا به فروشگاه پیش فرض برای پی سی تبدیل شود. حال بیایید نگاهی به سؤالات متداول بیاندازیم.

بازی رایگان هفته گذشته: NBA 2k21

NBA 2k21 آخرین بازی از سری بازی NBA 2k است. این بازی با پیشرفت‌های گرافیکی و همینطور گیم‌پلی که داشته توجه بسیاری از طرفداران را جلب کرده است. همینطور اینکه NBA 2k21 به روزرسانی قابل توجهی در بخش آنلاین خود داشته است. مخصوصاً با اضافه کردن بخش‌ها و حالت‌های جدید. شما با این بازی یک تجربه منحصر به فرد در دنیای بسکتبال خواهید داشت.

بازی NBA 2k21 تا 6 خرداد در فروشگاه اپیک گیمز رایگان بود.

تا کی این ماجرا ادامه دارد؟

در اصل عرضه بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک گیمز قرار بود تا انتهای سال 2019 ادامه یابد. اما به نظر می‌رسد که شرکت اپیک تصمیم گرفته تا آن را تا انتهای سال 2020 و بیشتر ادامه دهد. از این عرضه رایگان استقبال شدیدی شده است پس چیز عجیبی نیست که همچنان ادامه داشته باشد.

اپیک در برابر استیم

در بین این دو شرکت رقابت زیادی سر فضای بازی‌ها است. شرکت اپیک گیمز به بازیسازان پیشنهاد داده که درصد کمتری دریافت خواهد کرد اگر بازی را تنها روی فروشگاه آن‌ منتشر کنند. به این معنا که این بازی‌ها روی استیم در دسترس نخواهند بود. این اتفاق باعث عصبانیت بسیاری از افراد شده که می‌خواهند بازی در همه فروشگاه‌ها باشند. مخصوصاً اینکه بسیاری از آن‌ها از استیم به مدت طولانی استفاده می‌کردند.

اما فروشگاه اپیک هم مشکلات زیادی دارد. برای مثال جایی برای بررسی و دیدن تجربیات مردم در مورد بازی وجود ندارد. خیلی از اوقات افراد برای دریافت بازی‌های رایگان به فروشگاه استیم رفته تا نقد‌های آن را بخوانند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*