قابلیت کراس پلی در بازی Dying Light 2 وجود دارد


Matin 11 خرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

قابلیت کراس پلی در بازی Dying Light 2 وجود دارد. مطابق اطلاعات رده بندی موسسه ESRB، قابلیت کراس پلی در این بازی وجود دارد. مطلب موسسه همچنین به وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز اشاره می‌کند. استودیو Techland هنوز هیچ کدام از این موارد را رسما تایید نکرده‌است.

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره استودیو تک لند یک آپدیت خبری جدید از بازی Dying Light 2 منتشر کرد.

تاریخ دقیق انتشار بازی رسما اعلام شد، نمایشی از گیم‌پلی بازی را شاهد بودیم و اطلاعات و جزئیات تازه‌ای از جهان بازی با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌شد.

مصحول جدید استودیو پیش از پایان سال میلادی جاری روانه بازار می‌شود و مسلما با نزدیک‌تر شدن تاریخ انتشار بازی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

البته ظاهرا موسسه ESRB قسمتی از آن‌ها را فاش کرده‌است.

مقاله بررسی این موسسه برای تعیین رده بندی سنی نسخه‌های مختلف بازی، به وجود قابلیت کراس پلی در بازی Dying Light 2 و همچنین آیتم‌های مختلف در بازی برای خرید با پول واقعی (پرداخت درون برنامه‌ای) اشاره شده‌است. تک لند فعلا در این باره هیچ واکنشی نشان نداده و هیچ کدام از این موارد را تایید یا رد نکرده‌است. حتی توضیحاتی دقیقی درباره نحوه عملکرد المان‌های بخش چند نفره بازی در بین چند پلتفرم مختلف در دسترس نیست. تا اظهار نظر رسمی سازندگان، اطلاعات ESRB شاید معتبرترین منبع خبری ممکن باشد.

بازی Dying Light 2 روز سه شنبه ۱۶ام آذرماه سال جاری عرضه خواهد شد. برای کنسول‌های نسل نهم و هشتم سونی و مایکروسافت و همچنین رایانه‌های شخصی.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*