طبق اخبار بازی BioShock 4 از Unreal Engine 5 استفاده میکند


Matin 12 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق اخبار بازی BioShock 4 از Unreal Engine 5 استفاده میکند. مطابق آگهی جدید استخدام استودیو Cloud Chamber برای برنامه نویس ارشد گیم‌پلی بازی BioShock 4 نشان می‌دهد این استودیو قصد دارد بازی را با موتور بازی سازی Unreal 5  توسعه دهد.

اپیک گیمز هفته گذشته نسخه early access، موتور بازی سازی نسل نهمی خود موسم به آنریل ۵ را منتشر کرد. بزودی قصد دارد نسخه نهایی و کامل این موتور را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار دارد. تا کنون استودیوهای فرست پارتی و ترد پارتی زیادی اعلام کردند. از این موتور برای ساخت پروژه‌های جدید خود استفاده خواهند کرد. استودیوها و بازی‌هایی نظیر Dragon Quest 12 ، Hellblade 2، بازی‌های آینده استودیو Coalition، پروژه جدید استودیو Inxile، همه و همه از این موتور بهره خواهند برد. ظاهرا استودیو Cloud Chamber نیز با پروژه جدید خود به جمعه آن‌ها ملحق شده‌است.

این استودیو مدتی قبل آگهی استخدامی منتشر کرده‌است. آن‌ها به دنبال استخدام برنامه نویس ارشد برای گیم‌پلی بازی جدید خود هستند. می‌دانیم که بازی BioShock 4 پروژه جدید آن‌ها است. متن این آگهی تقریبا از تمامی جهات چندان تفاوتی با سایر آگهی‌های استخدام ندارد تنها. در بخشی از آن آمده‌است: “فرد مورد نظر باید بتواند با موتور بازی سازی Unreal 5 کارکند و آن‌ها با سیستم‌های فعلی استودیو هماهنگ کند تا بتواند تکنولوژی لازم برای دستیابی به اهداف خلاقانه استودیو را توسعه دهد”.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا انتشار این بازی مانده و به گفته استودیو نسخه چهارم صرفا برای کنسول‌های نسل نهم عرضه خواهد شد. طبیعی است که آن‌ها به دنبال استفاده از تکنولوژی‌های روز برای خلق بهترین کیفیت ممکن باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*