بازی جدید استودیو Bungie در ژانر اکشن چند نفره است


Matin 12 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی جدید استودیو Bungie در ژانر اکشن چند نفره است. مطابق آگهی جدید استخدام بانجی، این استودیو به دنبال یک طراح گیم‌پلی برای توسعه سیستم مبارزات یک بازی اکشن چند نفره است و ظاهرا ژانر بازی جدید استودیو Bungie مشخص شده‌ باشد.

چند ماه قبل، اکانت توئیتر DestinyNews+ متوجه یک آگهی استخدام جدید از سوی استودیو بانجی شده بود. ظاهرا این استودیو به دنبال استخدام توسعه دهنده سیستم بخش چنده نفره بازی‌ها بود. در آگهی استخدام هدف اصلی از استخدام فرد مذکور طراحی سیستم آنلاین برای یک بازی معرفی نشده چند نفره با تمرکز روی بخش PvP برای حضور در رویدادهای esport بیان شده‌ بود. حال بار دیگر و باز هم به گزارش DestinyNews+، بانجی به دنبال استخدام طراحی است که “یک سیستم سندباکس با بهروی بالا” توسعه دهد. به بیان ساده‌تر فرد مودر نظر باید بتواند سیستم مبارزات بازی را طراحی کند. عنوانی که ظاهرا در ژانر اکشن چند نفره است.

در آگهی استخدام برای عضویت در تیم توسعه بازی جدید استودیو Bungie آمده‌است:

آیا دوست دارید بازی‌هایی خلق کنید که از طریق جامعه مخاطبان قوی خود، سبب پیوند بین بازیکنان می‌شوند؟ آیا زمان خود را صرف ایده پردازی و طراحی مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی یک بازی برای ارائه یک تجربه تیمی می‌کنید؟ آیا دوست دارید بازی اکشنی خلق کنید که عمیقا به علایق مخاطبان گیم اهمیت می‌دهد؟

اگر پاسخ شما به تمامی پرسش‌های بالا، بله است شاید آینده شما در استودیو بانجی باشد.

با توجه به اینکه استودیو هنوز به دنبال استخدام افراد مختلف در پست‌های کلیدی است، احتمالا این بازی معرفی نشده هنوز مراحل اولیه خود را سپری می‌کند و تا معرفی آن زمان زیادی باقی مانده‌است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*