به تازگی ریمستر Crysis 2 و Crysis 3 توسط Crytech معرفی شده اند


Matin 13 خرداد 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

به تازگی ریمستر Crysis 2 و Crysis 3 توسط Crytech معرفی شده اند.

اکنون مدتی از عرضه ریمستر بازی کرایسیس می‌گذرد و طبق اخبار جدید شرکت کرایتک اعلام کرد که امسال بازی Crysis 2 Remastered و بازی Crysis 3 Remastered را هم به بازار می‌فرستد.

بازی Crysis Remastered Trilogy در پاییز سال جاری عرضه میشود. برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی. پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم توانایی اجرای بازی به کمک قابلیت بکوارد کامپتیبیلیتی را دارند. راستی شما می‌توانید هرکدام از این سه ریمستر را به شکل جداگانه هم خریداری کنید. مجبور به خرید ریمستر سه‌گانه به‌صورت یک‌جا نیستید.

Crysis

شرکت کرایتک می‌گوید که هر سه بازی به بهترین شکل روی پلتفرم‌های مقصد اجرا خواهند شد. تا مجموعه بازی معروف کرایسیس به زندگی ادامه بدهد؛ چه برای گیمرهایی که برای نخستین بار به سراغ آن می‌روند. چه برای افرادی که قصد خاطره‌بازی به‌لطف ریمسترها را دارند. شرکت Saber Interactive هم در ریمستر کردن این سه‌گانه نقش داشته است.

بازی کرایسیس 2 با داستان فوق العاده و موسیقی متن بینظیرش (اثر هانس زیمر) نوستالژی زیادی برای خیلی از گیمرها دارد.

از چند روز قبل دیگر همه متوجه شده بودند که سازندگان به سراغ رونمایی از ریمستر سه‌گانه بازی کرایسیس خواهند رفت و حالا این خبر رسمی شده است. شرکت کرایتک در آینده تاریخ عرضه‌ی دقیق ریمستر سه‌گانه کرایسیس را اعلام خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*