بازی Genshin Impact در فروشگاه Epic Games قرار خواهد گرفت


Matin 13 خرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Genshin Impact در فروشگاه Epic Games قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به بازی Genshin Impact روی کامپیوتر می‌توانند به‌زودی این بازی را از طریق فروشگاه اپیک گیمز تجربه کنند.

Genshin کمتر از یک سال است که در دسترس کاربران قرار گرفته و در این مدت توانسته بازیکن‌های بسیاری را به خود جذب کند. کاربران نسخه پی سی، برای تجربه ی گنشین ایمپکت باید از کلاینت مخصوصی استفاده کنند. این در حالی است که در آینده نزدیک، روند تجربه‌ی بازی روی کامپیوتر بسیار ساده‌تر از قبل خواهد شد.

به تازگی در اخبار اعلام شده که بازی Genshin در تاریخ ۱۹ خرداد ماه (۹ ژوئن) روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد. ازاین‌رو کاربران کامپیوتر می‌توانند بازی را از این فروشگاه دانلود و با دوستان خود مشغول تجربه‌ی بازی شوند. همچنین در ادامه مشخص شده که یک پاداش هم برای کاربران درنظر گرفته شده است. آن دسته از کاربرانی که به‌واسطه‌ی فروشگاه اپیک گیمز وارد بازی شوند، می‌توانند از کد GenshinEpic در فروشگاه بازی استفاده و Mystery Bonus بازی را کسب کنند.

Genshin Impact

آیا از تجربه کنندگان بازی گنشین ایمپکت روی کامپیوتر هستید؟ همچنین مدتی پیش بود که نسخه PS5 بازی در دسترس کاربران قرار گرفت و شاهد بهبودهایی در نرخ فریم و رزولوشن بودیم.

Genshin در انتهای بهار 2021 نسخه PS5 را ارتقا داد.

 توسعه دهنده MiHoyo و PlayStation اوایل امروز این خبر را اعلام کردند. در حال حاضر ، ما دقیقاً نمی دانیم که Genshin Impact چه زمانی به PS5 می آید ، اما می دانیم که دارای تصاویر 4K پیشرفته ، زمان بارگیری سریعتر خواهد بود و از ویژگی های بومی کنترلر DualSense پشتیبانی می کند. Genshin Impact با تصاویری پیشرفته ، بارگذاری سریع و پشتیبانی از کنترلر DualSense به پلی استیشن 5 می آید. عناصر Teyvat را بهار امسال (و استفاده کنید).

به روز رسانی 1.6 بازی هم به زودی منتشر خواهد شد به همراه کلی محتوای تازه و سرگرم کننده.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*