بازی Valorant از شرکت Riot Games برای موبایل هم عرضه خواهد شد


Matin 13 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

Riot Games سازنده بازی League of Legends به‌تازگی اعلام کرده بازی Valorant روی پلتفرم موبایل هم عرضه خواهد شد.

دیروز ۱۲ خرداد ماه (دوم ژوئن) اولین سالگرد بازی ولورنت بود و استودیو رایوت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر ولورنت،طبق اخبار جدید در گفت‌وگوی اخیر خود در مورد آینده این بازی صحبت کرده است.

استودیو Riot Games اعلام کرده که بازی Valorant درآینده روی پلتفرم موبایل هم عرضه خواهد شد.

اما اطلاعاتی از ساختار گیم‌پلی و تاریخ انتشار آن در دسترس قرار نگرفته است. آنا دونلان، تهیه کننده اجرایی ولورنت، دراین‌باره می‌گوید «یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال اول عرضه Valorant این بود که اعتماد جامعه کاربری جهانی بازی‌های تیراندازی اول شخص را به خود جلب کنیم. همچنین، به آن‌ها نشان دهیم که بازی همیشه به‌عنوان یک اثر تاکتیکال تیراندازی پایه‌ و اساس خود را تقویت خواهد کرد.»

Valorant

در ادامه صحبت‌های خود افزود «برای اینکه جامعه کاربری روبه‌رشد ما متوجه کارهای ما برای Valorant شود بالاتر از حد تصورات‌مان خواهد بود. خوشحالیم که به‌زودی تجربه ولورنت را در اختیار کاربران بیشتری در سراسر جهان قرار خواهیم داد.»

در ادامه مشخص شده که ولورانت به‌صورت میانگین، ۱۴ میلیون بازیکن دارد. هرماه به حساب کاربری خود وارد شده و به‌تجربه‌ی بازی مشغول می‌شوند. همچنین Riot Games اعلام کرده که به مناسب اولین سالگرد بازی. رویداد مخصوصی را برگزار می‌کند که درجریان آن به اعضای جامعه کاربری Valorant آیتم‌های داخل بازی اهدا می‌شود.

آیا شما کاربران سیبو از این بازی لذت میبرید؟ نظر شما درباره شرکت رایوت گیمز چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*