سونی برخی مسابقات کوچک Evo Tournaments را برگزار می‌کند


Matin 14 خرداد 1400 12 دقیقه مطالعه
iOS 14

سونی نقش فعالی در صنعت بازی‌های ویدئویی دارد و در این بین بزودی می‌خواهد میزبان مسابقات کوچک‌تر از Evo Tournaments باشد تا بتواند بیش از گذشته فعالیت خود را نشان دهد.

 

سونی اعلام کرد که سری Evo Community Series ، مجموعه ای از بیش از ۱۲۰ مسابقه بازی مبارزه ای با نام تجاری Evo ، همه قرار است قبل از Evo Online امسال ، در وبلاگ PlayStation برگزار شود. به عنوان بخشی از این مجموعه ، پلی استیشن از ۳ ژوئن تا ۳ آگوست میزبان ۳ تورنمنت خواهد بود. سازنده کنسول سال گذشته در یک خرید مشترک با RTS ، Evo را که به طور رسمی به عنوان Evolution Championship Series شناخته می شود ، خریداری کرد. کل جایزه مربوط به رویدادهای PlayStation 74000 دلار خواهد بود.

اولین تورنمنت میزبان پلی استیشن ، FCC Arcade: Evo Edition از ۱۰ تا ۲۲ ژوئن در آمریکای شمالی و اروپا برگزار می شود.

این بازی Granblue Fantasy: Versus ، Mortal Kombat 11 Ultimate ، Tekken 7 و Guilty Gear Strive در آینده ارائه خواهد شد. در این مسابقات “مسابقات آزاد مقدماتی آزاد برگزار می شود و سپس دورهای سوئیسی با برنده شدن در مسابقه یک طرفدار برای رجزخوانی و برنده شدن پول نقد از یک جایزه ۲۰۰۰۰ دلاری به پایان می رسد.”

مسابقات دوم ، Evo 2021 Online Warm-Up ، از ۲۶ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه برگزار می شود. در دسترس بازیکنان آمریکای شمالی ، اروپا ، آمریکای لاتین ، خاورمیانه و آسیا خواهد بود. در این مسابقات Guilty Gear Strive ، Mortal Kombat 11 Ultimate ، Street Fighter 5: Champion Edition و Tekken 7 حضور خواهند داشت. مجموع جوایز ۱۹۰۰۰ دلار خواهد بود.

رویداد نهایی پلی استیشن ، Evo 2021 Online Side Tournaments ، از ۸ ژوئیه تا ۳ آگوست برگزار می شود.

 بزرگترین این سه مسابقه برای بازیکنان در آمریکای شمالی ، اروپا ، آمریکای لاتین ، خاورمیانه ، آسیا و ژاپن امکان پذیر است. بازیکنان می توانند برای BlazBlue: Cross Tag Battle ، Dragon Ball FighterZ ، Granblue Fantasy: Versus ، Mobile Suit Gundam: Extreme Vs. ثبت نام کنند. Maxi Boost ON ، Skullgirls 2nd Encore ، Soulcalibur 6 و Under Night In-Birth Exe: Late [cl-r]. مبلغ کل جایزه ۳۵۰۰۰ دلار خواهد بود.

بازیکنان می توانند برای ثبت نام در این رویدادها از طریق Compet.playstation.com ثبت نام کنند.

 بازیکنان برای رقابت باید اشتراک PlayStation Plus فعال داشته باشند.  برای شرکت در مسابقات باید بیش از ۱۸ سال داشته باشند. مگر اینکه وارد مسابقات Evo 2021 Online Side Tournament شوند ، در این صورت باید حداقل ۱۶ رویداد داشته باشند. رویداد اصلی ، Evo Online ، از آگوست برگزار می شود ۶-۸ و ۱۵-۱۵. بازیکنان اکنون می توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*