تاریخ رونمایی رسمی بازی Battlefield 6 توسط EA اعلام شد


Matin 15 خرداد 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

الکترونیک آرتز بالاخره تاریخ رونمایی کامل از نسخه‌ی جدید سری بازی بتلفیلد را اعلام کرد.

طبق اخبار جدید دیروز بود که ناشر معروف سری بازی بتلفیلد و استودیوی سازنده‌ی آن، دایس، با توییتی به شکل رسمی اعلام کردند که رونمایی از نسخه‌ی جدید و مورد انتظار این سری در تاریخ 19 خرداد 1400 انجام خواهد شد. این رونمایی پس از پایان شمارش معکوسی که ساعت 18:30 همان روز به وقت ایران شروع میشود انجام میشود. این که شمارش معکوس کی تمام میشود هنوز اعلام نشده است.

اگر ادعاهای EA درست باشند، Battlefield 6 از اولین بازی‌هایی است که قدرت حقیقی نسل نهم کنسول‌ها را نشان خواهد داد. اما از آن مهم‌تر، رفع مشکلاتی است که جلوی موفقیت بتلفیلد V را گرفتند.

آخرین نسخه‌ی بتلفیلد که عرضه شد تحت نام V بود که نماینگر عدد 5 بود. البته به گفته‌ی سازندگان حرف اول کلمه‌ی Victory به معنی پیروزی هم بود. که به پیروزی متفقین در جنگ جهانی دوم اشاره داشت. بستر بتلفیلد V هم جنگ جهانی دوم بود. بتلفیلد V در سال 2018 عرضه شد و متاسفانه نتوانست موفقیت عظیم بتلفیلد 1 را تکرار کنید. عنوان قبلی سری که از معدود بازی‌های دنیا است که در دوران جنگ جهانی اول جریان داشت. عرضه‌ی بتلفیلد 1 در سال 2016 یک موفقیت عظیم برای EA بود. موفقیتی که رکورد آن توسط بتلفیلد V شکسته نشد.

بنابراین EA تصمیم گرفت که این بار در ساختن نسخه‌ی جدید عجله نکند.

حال طبق ادعای مدیر عمومی دایس، نسخه‌ی جدید که فعلا آن را به نام Battlefield 6 میشناسیم، “یک قدم بزرگ” برای سری خواهد بود. آپریل امسال بود که اعلام شد نسخه‌ی جدید دارای بزرگترین تیم سازنده در تاریخ سری بازی خواهد بود. تا به حال نیز تصاویری با کیفیت پایین منسوب به Battlefield 6 لو رفته‌اند که اگرچه گرافیک بالایی داشتند اما نمیتوان از صحت آن‌ها مطمئن بود و باید تا رونمایی رسمی بازی صبر کنیم. اما سازندگان قول گرافیکی محسور کننده داده‌اند.

دیگر زمان زیادی تا رونمایی از نسخه‌ی جدید شوتر اول شخص محبوب EA باقی نمانده است.

کافی است چند روز دیگر صبر کنیم تا خودمان قضاوت کنیم که آیا وعده‌ی EA تو خالی بوده است یا خیر.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*