بازی PUBG آپدیت های جدیدی دریافت خواهد کرد


Matin 16 خرداد 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

سازندگان پابجی یعنی استدیو PUBG Corp در طی اعلامیه جدیدی خبر دادند که بازی همچنان محبوب پابجی دو نقشه جدید دریافت خواهد کرد و نقشه Miramar باری دیگر بازسازی خواهد شد.

این بازی که خود سرآغاز جذب شدن گیمرها به سبک بتل رویال بود حالا مثل گذشته محبوبیت ندارد. اما سازندگانش همچنان به پشتیبانی از بازیکنان وفادار این بازی ادامه می‌دهند.

انتظار می رود تغییرات اساسی بزرگی در نقشه و بافت و چیدمان ساختمان‌ها به وجود آید. پیمایش راحت‌تر با از بین بردن موانع غیر ضروری در دستور کار قرار بگیرند تا تجربه بازی راحت‌تر شود.

در حال حاضر آپدیت بازسازی نقشه Miramar برای کاربران پی سی نسخه تست سرور منتشر شده است. طبق اعلامیه نقشه‌های جدید که در سایز‌های 8*8 همانند اولین نقشه بازی Erangel بزرگ خواهند بود. نقشه اول Tiger نام دارد.  شامل ویژگی هایی می‌شود که تاکنون در این بازی دیده نشده است. نقشه دوم Kiki با شکل و شمایلی متفاوت‌تر از همیشه PUBG در اواخر 2021 و یا اوایل 2022 دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. با حضور بازیگران قدرتمند دیگر عرصه بتل رویال، بازی پابجی محبوبیت فوق العاده روزهای طلایی خود را از دست داده است.اما همچنان تعداد قابل توجه ای بازیکن فعال دارد و به نظر می‌رسد حالا حالاها قصد کنار کشیدن ندارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*