زمان برگزاری نمایش کپکام در E3 2021 مشخص شد


Matin 19 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

تاریخ و ساعت برگزاری نمایش اختصاصی کپکام در E3 2021 اعلام شده. و نام برخی بازی‌هایی که در این رویداد حضور دارند، مشخص شده است.

کپکام اعلام کرده که نمایش این شرکت در E3 2021 در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) ساعت ۲ بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. کپکام در توییتر اعلام کرده که بازی‌هایی شامل The Great Ace Attorney Chronicles، مانستر هانتر رایز، Monster Hunter Stories 2 و Resident Evil Village در این رویداد حضور خواهند داشت. همچنین احتمالا باید منتظر رونمایی از چند بازی و انتشار اخبار تازه‌ای در این نمایش باشیم.

سال ۲۰۲۱ با اینکه هنوز به نیمه رسیده، ولی سال بسیار خوبی برای کپکام بوده است.

بازی‌های Resident Evil Village و Monster Hunter Rise هردو مورد مورد تحسین منتقدین قرار گرفته‌اند.  فروش خوبی را هم تجربه کرده‌اند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد تعداد بازی‌های این شرکت ژاپنی که در آینده‌ی نزدیک منتشر می‌شوند، خیلی زیاد نباشد و فعلا تنها دو بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin و The Great Ace Attorney Chronicles را داریم که در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) عرضه می‌شوند.

همچنین کپکام هنوز مشخص نکرده که اخبار و معرفی‌های جدید در E3 2021 غیر از موارد اشاره‌شده در بالا، به چه بازی‌های دیگری مربوط می‌شود. بسیاری امیدوار هستند که برخی از بازی‌هایی که نام‌شان در هک چندوقت پیش کپکام به بیرون درز کرده بود. سرانجام در E3 امسال به‌صورت رسمی معرفی شوند.

بدون شک E3 یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است.

که سال گذشته با آن شکوه و گستردگی همیشگی برگزار نشد. ولی امسال قرار است شاهد برگزاری کنفرانس‌ها و رویداد‌های مختلفی در جریان آن باشیم. E3 2021 به طور دقیق از ۲۲ تا ۲۵ خرداد در جریان خواهد بود. اما پیش از این تاریخ و در شب ۲۰ خرداد هم رویداد Summer Game Fest را با اجرای جف کیلی داریم. که قطعا به اندازه کنفرانس‌های خود نمایشگاه اهمیت خواهد داشت. و آغازی است برای یک هفته اخبار و نمایش‌های جذاب برای طرفداران بازی‌های ویدیویی.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*