عرضه کنسول نینتندو سوییچ پرو حتمی می باشد و در آمازون مکزیک قرار گرفته است


Matin 19 خرداد 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

اخیراً ما شایعات زیادی در مورد نسخه قدرتمند کنسول نینتندو سوییچ شنیده‌ایم. شایعات نام نینتندو سوییچ پرو را برای این کنسول اعلام کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد که شرکت نینتندو آماده پرده برداری از محصول جدیدش است. این کمپانی ژاپنی قرار است نینتندو سوییچ پرو را زودتر از کنفرانس مجازی E3 نشان دهد. کنفرانس E3 قرار است در ماه ژوئن برگزار شود. در هفته اخیر اطلاعات زیادی از این کنسول لو رفته است. چندی پیش این دستگاه در فروشگاه آمازون مکزیک برای مدت کوتاهی دیده شد. این اتفاق برای داغ کردن آتش این کنسول کافی بود. با حضور آن در آمازون گمان‌ها در مورد این کنسول بسیار زیادتر شد. لیست آمازون مکزیک قطعاً جایگاهی برای رزرو این کنسول دارد. اما دقیقاً در آن «نینتندو سوییچ پرو جدید» ذکر شده است.

از آن موقع این صفحه از فروشگاه پاک شده است. همین اثبات می‌کند که شاید این محصول اشتباهی منتشر شده است. قرارگرفتن این محصول در این لیست به همراه خبرهای جدید بلومبرگ و یوروگیمر وضعیت را جالب‌تر می‌کند. این دو اعلام کردند که نینتندو قرار است یک کنفرانس زودتر از E3 برای معرفی کنسول جدیدش داشته باشد.

نینتندو سوییچ پرو صفحه بزرگتر، رزولوشن بهتر و پردازنده بهتر خواهد داشت

تا الان اطلاعات زیادی در مورد نینتندو سوییچ پرو وجود ندارد. با اینحال ما احتمال می‌دهیم که یک به روزرسانی خوبی نسبت به کنسول حال حاضر نینتندو باشد. با این وجود که بازی‌ها به احتمال زیاد روی هر دو کنسول موجود خواهند بود. اما صفت «پرو» به معنی صفحه بزرگتر، رزولوشن بیشتر و پردازنده گرافیکی و مرکزی بهتر را پیشنهاد می‌کند. این مدل پرو به احتمال زیاد تجربه کنسول‌های هیبرید را بهتر خواهد کرد. برخی معتقدند که این کنسول توانایی اجرا بازی‌ها در رزولوشن 1080p با نرخ فریم 60 را خواهد داشت. ما انتظار تغییرات زیادی نسبت به مدل قبلی نداریم. به دلیل اینکه نینتندو باید توانایی پشتیبانی از دو کنسول نینتندو سوییچ و سوییچ لایت را داشته باشد. قرار نیست این کنسول یک تغییر نسل باشد. بلکه قرار است چیزی مشابه پلی استیشن 4 پرو یا ایکس باکس وان ایکس در برابر نسخه‌های عادی باشد.

اما این کنسول قرار است بزرگ‌ترین به روزرسانی این کنسول از زمان عرضه باشد. ما همینطور انتظار باتری بزرگ‌تر و یک صفحه Amoled ساخت سامسونگ را داریم. نکته جالب این است که کنسول جدید قرار است در کنار سوییچ لایت به فروش برسد. این اتفاق به این معنا است که ساخت سوییچ عادی کم کم متوقف خواهد شد. پس خریداران جدید باید بین لایت و پرو یکی را انتخاب کنند. نسخه لایت صفحه کوچک‌تر، کنترلرهای ثابت و البته تنها به حالت قابل حمل است. قیمت آن در بازار حدود 200 دلار است. اما نینتندو سوییچ عادی 300 دلار قیمت دارد.

ما انتظار اطلاعات بیشتر در کنفرانس زودتر از E3 یا خود E3 داریم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*