Frostpunk بازی رایگان جدید اپیک گیمز


Matin 19 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Frostpunk اولین بازی بقای اجتماعی است. شما قانون گذار آخرین شهر باقی مانده روی زمین هستید. شما باید زیرساخت‌ها و مردم را مدیریت کنید تا از بقای شهر خود اطمینان حاصل کنید. اگر شما به موقعیتی حساس برسید چه خواهید کرد؟ شما به چه انسانی در طول پروسه بازی تبدیل خواهید شد؟ هیچکس نمی‌داند.

این بازی از 13 خرداد تا 20 خرداد رایگان خواهد بود.

اپیک گیمز و استیم

در بین این دو شرکت رقابت زیادی سر فضای بازی‌ها است. شرکت اپیک به بازیسازان پیشنهاد داده که درصد کمتری دریافت خواهد کرد اگر بازی را تنها روی فروشگاه آن‌ منتشر کنند. به این معنا که این بازی‌ها روی استیم در دسترس نخواهند بود. این اتفاق باعث عصبانیت بسیاری از افراد شده که می‌خواهند بازی در همه فروشگاه‌ها باشند. مخصوصاً اینکه بسیاری از آن‌ها از استیم به مدت طولانی استفاده می‌کردند.

اما فروشگاه اپیک هم مشکلات زیادی دارد. برای مثال جایی برای بررسی و دیدن تجربیات مردم در مورد بازی وجود ندارد. خیلی از اوقات افراد برای دریافت بازی‌های رایگان به فروشگاه استیم رفته تا نقد‌های آن را بخوانند.

آیا بازی‌ها همیشه رایگان هستند؟

بله. این بازی‌ها اگر شما در زمان مورد نظر که مجانی است آن‌ها را خریداری کنید، تا همیشه برای شما رایگان خواهند بود. شما تنها نیاز دارید تا به صفحه بازی در فروشگاه رفته و روی گزینه Purchase کلیک کنید. در این حالت این بازی تا همیشه در Library شما برای نصب آماده خواهد بود.

آیا نیاز است تا این بازی را نصب کنیم؟

خیر. نیازی به نصب بازی لزوماً نیست. شما تنها پروسه خرید را پیش می‌روید و می‌توانید برای همیشه آن را در Library خود داشته باشید. اگر خواستید بعداً بازی را نصب کنید.

چند وقت یکبار بازی‌های رایگان عوض می‌شوند؟

معمولاً هر هفته این اتفاق می‌افتد. زمانی که رایگان بودن یک بازی مشخص می‌شود، بازی رایگان هفته آینده هم مشخص خواهد شد. البته ممکن است این فروشگاه وقایع خاصی را در نظر بگیرد. برای مثال در زمستان 12 روز پشت سر هم هرروز یک بازی را رایگان کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*