Jason Sudeikis می گوید هنوز احتمال تولید فصل چهارم سریال Ted Lasso وجود دارد


امید دلیری 19 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Jason Sudeikis می گوید هنوز احتمال تولید فصل چهارم سریال Ted Lasso وجود دارد. سریال محبوب +Apple TV ممکن است لزوماً پس از سه فصل به پایان نرسد. ستاره این سریال در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرده است.

سریال Ted Lasso موفقیت چشمگیری برای اپل تی وی به همراه داشته است. این کمدی ورزشی برای به تصویر کشیدن مربی ورزشی یک تیم فوتبال انگلیس ، مورد تحسین و جوایز منتقدان قرار گرفت. پیشنهاد قبلی برای تولید این سریال ، فقط برای سه فصل بود. اما به نظر می رسد Jason Sudeikis به احتمال اضافه شدن فصل چهارم اشاره می کند. او در گفتگو با Entertainment Weekly گفته است که ممکن است اپل تمایل به پرداخت هزینه حتی برای فصل های بیشتر این سریال را داشته باشد. وی به شوخی گفت : این کامیون پول اپل ( iMoney truck ) نامیده می شود. خوشحالم که آنها حاضر شدند برای این سه فصل هزینه کنند. بعداً چه اتفاقی می افتد ؟ چه کسی می داند؟ من نمی دانم.

ادعای تولید سریال Ted Lasso فقط برای سه فصل از مصاحبه ای با Bill Lawrence ، نویسنده و تهیه کننده این سریال در ماه دسامبر ناشی می شود. در آن زمان ، Bill Lawrence به شوخی گفت تنها یک راه برای تولید فصل چهارم وجود دارد. این که تد لاسو به دلیل داشتن بچه های کوچک ، تیمی در نزدیکی خانه اش را مربیگری کند.

سریال Ted Lasso برنده جایزه بهترین سریال کمدی در مراسم Critics Choice Award شده بود.همچنین Jason Sudeikis و Hannah Waddingham برنده جوایز فردی در مراسم Critics Choice Award شدند. Jason Sudeikis جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های کمدی و Hannah Waddingham برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن سریال های کمدی شد. Jason Sudeikis ستاره این سریال برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی ژانر کمدی از مراسم Golden Globe شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*