اپل اولین پیش نمایش سریال Invasion را منتشر کرد


امید دلیری 20 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اولین پیش نمایش سریال Invasion را منتشر کرد که قرار است در تاریخ 22 اکتبر از +Apple TV پخش شود. اپل پیش نمایش این سریال درام و علمی-تخیلی اپل تی وی را پیش از پخش آن در تاریخ 22 اکتبر ، منتشر کرده است.

اپل با سریال Invasion یک ورود دیگر به ژانر فضایی می کند. این سریال حمله بیگانگان و فرازمینی ها را از طریق دیدگاه های مختلف از مردم در سراسر جهان دنبال می کند. این سریال توسط Simon Kinberg تولید می شود. او بخاطر کارگردانی فیلم هایی مثل Deadpool و The Martian شناخته می شود. سه قسمت اولیه این سریال در تاریخ 22 اکتبر پخش می شود. قسمت های بعدی هم به صورت هفتگی بعد از آن پخش می شود. از دیگر سریال های اپل تی وی در این ژانر ، می توان سریال For All Mankind (برای تمام بشریت) را نام برد. یکی از سریال های محبوب و پربیننده سرویس‌ اشتراک تلویزیون انحصاری اپل به نویسندگی و تهیه کنندگی Ronald D. Moore, Matt Wolpert and Ben Nedivi.

در سریال Invasion بازیگرانی همچون گلشیفته فراهانی ، Shamier Anderson ، Sam Neill و Firas Nassar و Shioli Kutsuna بازی می کنند. تهیه کنندگان این سریال Jakob Verbruggen ، Audrey Chon ، Amy Kaufman و Elisa Ellis هستند. پیش نمایش منتشر شده ، تصاویری از فاجعه ای را در سرتاسر زمین نشان می دهد. گرچه خود بیگانگان و فرازمینی ها در تصویر دیده نمی شوند و فقط تهدیدهایشان مشاهده می شود. این سریال بخشی از برنامه سال 2021 اپل تی وی است. پیش نمایش این سریال در ویدئویی متفاوت به نمایش درآمده است.

اشتراک سرویس پخش تلویزیونی اپل یعنی +Apple TV ، ماهانه 4.99 دلار هزینه دارد. مشتریان همچنین می توانند از طریق Apple One خدمات را دریافت کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*