اطلاعاتی از بازی Elden Ring منتشر شد


Matin 21 خرداد 1400 12 دقیقه مطالعه
iOS 14

سرانجام پس از دو سال انتظار، از بازی Elden Ring به طور رسمی رونمایی شد. به محض انتشار تریلر، در وبسایت رسمی فرام‌سافتور (From Software) جزئیات بیشتری پیرامون این عنوان به اشتراک گذاشته شده است.

 

فضاسازی و گیم‌پلی

طبق اخبار در قسمت توضیحات آمده است که بازیکنان در عنوان Elden Ring به اکتشاف “مناظر اعجاب‌انگیز و خیالی” خواهند پرداخت، مناظری که به “سیاه‌چال‌های تاریک و تو در تو” منتهی می‌شوند. اگرچه شما می‌توانید با پای پیاده به اکتشاف بپردازید، اما اسب‌سواری نیز یک مزیت بزرگ برای شما محسوب می‌شود. “علفزارها، مرداب‌های خفه‌کننده، کوه‌های مارپیچ‌گونه، قصر‌های شوم و مکان‌های باشکوه دیگر” نیز از مناطق اساسی بازی به شمار می‌روند.

وجود بخش آنلاین به طور رسمی تایید شده است. شما می‌توانید همانند Bloodborne و Dark Souls به همراه دوستان خود این اثر را تجربه کنند. در عنوان Elden Ring “سلاح‌ها، قدرت‌های جادویی و مهارت‌های متعددی” وجود دارد. که بازیکن در ماجراجویی خود، به مرور آن‌ها را کسب خواهد کرد. به طور مستقیم دشمن خود را مورد حمله قرار خواهید داد و یا این که قصد دارید از مخفی‌کاری استفاده کنید؟ هر دو گزینه در دسترس شما قرار دارد. بازی در زمینه اکتشاف و سیستم مبارزه گزینه‌های متعددی را پیش‌روی بازی‌باز قرار می‌دهد.

روایت و Lore

وبسایت رسمی فرام‌سافتور اطلاعاتی از بخش داستانی نیز به اشتراک گذاشته است. بازی در “سرزمین میانه” (The Lands Between)، مکانی که ملکه ماریکا‌ی جاودان (Queen Marika the Eternal) بر آن فرمانروایی می‌کند. روایت خواهد شد. حلقه‌ی کهن (Elden Ring) در هم شکسته و به چندین قسمت تقسیم شده است. از آنجایی که حلقه منبع اصلی ارد‌تری (Erdtree) است (به احتمال زیاد به همان درخت طلایی درون تریلر بازی اشاره دارد). موجودات مختلفی از جمله نیمه‌خدایان، فرزندان ملکه ماریکا و هیولا‌های دیگری به هر قسمت از حلقه کهن دست پیدا کرده‌اند. حال این قطعه‌ها Great Rune نام گرفته‌اند و آغازگر جنگی به نام “در هم شکستگی” (The Shattering) محسوب می‌شوند. تمامی این قضایا به سمت “رهایی از سوی یک قدرت والاتر” هدایت می‌شوند، قدرتی که احتمال دارد در جریان ماجراجویی بازی‌باز، با او ملاقاتی داشته باشد. بازی‌باز که با نشان و لقب Tarnished شناخته می‌شود (لقبی همانند Ashen One)، باید در مقابل حلقه‌ی کهن بایستد، به یک ارباب کهن (Elden Lord) تبدیل شود و به مبارزات پایان دهد.

با توجه به توضیحات، به نظر می‌رسد که بازی اشتراکات زیادی با Dark Souls داشته باشد. زیرا از شخصیت اصلی به عنوان “مرده‌ای که همچنان زنده است” یاد می‌شود، درست همانند Undead در بازی Dark Souls. بازیکنان در ماجراجویی خود به تدریج قدرت‌های حلقه‌ی کهن را بیشتر خواهند شناخت و همچنین با شخصیت‌هایی آشنا خواهند شد که هر کدام هدف و انگیزه خاص خود را دارند. این شخصیت‌ها ممکن است به شما کمک کنند و یا این که در مواقع مختلف مانعی سرسخت برای شما باشند.

عرضه برای کنسول‌های نسل بعدی

همان‌طور که می‌دانید، بازی Elden Ring به صورت میان نسلی عرضه خواهد شد. در کنار رایانه‌های شخصی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در دسترس قرار میگیرد. باندای نامکو (Bandai Namco) تایید کرده است که خریداران نسخه پلی‌استیشن ۴ می‌توانند به صورت رایگان بازی خود را به نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ آپگرید کنند.

بازی Elden Ring در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ برای PS4، PS5، XBOX ONE، XBOX X/S و PC عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*