احتمال طولانی شدن زمان ساخت بازی Resident Evil 9


Matin 22 خرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

داسک گولم، اینسایدر شناخته‌شده که قبلا گفته بود Resident Evil 9 از سال ۲۰۱۸ در حال ساخت است، حال می‌گوید ساخت این بازی احتمالا ۶ تا ۷ سال طول می‌کشد.

بازی Resident Evil Village علاوه‌بر فروش فوق‌العاده، توانسه نمرات خوبی را از منتقدان دریافت کند.

طبق اخباری که چند ماه پیش از طرف یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده منتشر شده بود. کپکام برای اتمام روند توسعه‌ی Village منتظر نمانده و از چند سال پیش کار ساخت بازی جدید رزیدنت ایول را شروع کرده است. AestheticGamer که با نام Dusk Golem نیز شناخته می‌شود، در اسفند سال گذشته گزارش کرده بود که Resident Evil 9 از سال ۲۰۱۸ در حال ساخت است. او سپس چندوقت بعد گفت که رزیدنت ایول 9 ممکن است آخرین نسخه‌ی شماره‌دار این مجموعه باشد.

داسک گولم حالا در توییت جدیدی می‌گوید «باتوجه‌به اینکه رزیدنت ایول 9 از سال ۲۰۱۸ در دست توسعه قرار دارد.

زمانی‌که منتشر شود، طولانی‌ترین مراحل ساخت را درمیان تمام بازی‌های رزیدنت ایول سپری کرده است. او حدس می‌زند که ساخت نسخه‌ی جدید رزیدنت ایول «چیزی حدود ۶ تا ۷ سال طول بکشد. Resident Evil Village در طول ساخت بارها دچار تغییراتی شده بود.  بعید نیست که اگر ساخت رزیدنت ایول 9 سال‌ها زمان ببرد، ممکن است برخی جنبه‌های بازی تغییر پیدا کند. همچنین این‌طور که داسک گولم محاسبه کرده، شاید باید در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ منتظر عرضه بازی Resident Evil 9 باشیم.

البته شاید طولانی بودن ساخت رزیدنت ایول 9 خیلی هم جای نگرانی نداشته باشد.

چراکه احتمالا دراین‌میان قرار است شاهد عرضه‌ی بازی‌های زیادی از این مجموعه‌ی ترسناک باشیم. از طرفی نسخه‌ی واقعیت مجازی Resident Evil 4 را داریم که تا آخر ۲۰۲۱ منتشر می‌شود و طبق شایعه‌ها، ریمیک رزیدنت ایول 4 نیز در دست ساخت است و احتمالا در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. همچنین Resident Evil Outrage را داریم که قرار است دنباله‌ی بر مجموعه‌ی Resident Evil Revelations باشد.  در آن شاهد بازگشت شخصیت ربکا چمبرز هستیم. این بازی نیز این‌طور که گفته شده، ظاهرا در انحصار زمانی کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*