بخش Memories اپلیکیشن Photos در iOS 15 ، یکپارچه سازی با Apple Music را به همراه دارد


امید دلیری 23 خرداد 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

بخش Memories اپلیکیشن Photos در iOS 15 ، یکپارچه سازی با Apple Music را به همراه دارد. اپل با iOS 15 ، به روزرسانی بزرگی را برای ویژگی Memories اپلیکیشن Photos انجام داده است. این به روزرسانی شامل ابزار ویدئوی سفارشی خودکار که دارای یکپارچه سازی Apple Music ، تنظیمات تصویر ، رابط کاربری جدید و موارد دیگر است.

قابلیت های جدید Memories در کنار تعداد زیادی از به روزرسانی های iOS 15 طی رویداد WWDC 2021 معرفی شده اند. قابلیت های جدید ، گزینه های اضافی برای شخصی سازی ویدئو را ارائه می دهند. همچنین یکپارچه سازی Apple Music در لیست عملکردهای جدید قرار دارد. مشترکان سرویس پخش جریانی قادر به اضافه کردن هر آهنگی به Memory در Photos هستند. بیش از صدها آهنگ در هنگام راه اندازی این ویژگی اضافه می شوند. این ادغام همچنین شامل گزینه پیشنهادات آهنگ است که توصیه های متخصص را با سلیقه شخصی کاربر ترکیب می کند.

به روزرسانی بخش خاطرات اپلیکیشن Photos

اپل می گوید گزینه پیشنهادات آهنگ همچنین می تواند آهنگ هایی را که در زمان و مکان Memories محبوب بودند ، آهنگ هایی که هنگام مسافرت به آنها گوش می دادید یا آهنگی از هنرمندی که به کنسرت او رفتید و در Memory وجود دارد را پیشنهاد دهد. اپل با تمرکز بر نمایش سینمایی ، 12 نگاه جدید را به بخش Memories اضافه کرده است. این نگاه ها ، عکس ها و فیلم ها را تجزیه و تحلیل می کند. همچنین تنظیمات کنتراست و رنگ را برای دستیابی به زیبایی شناسی یکنواخت اعمال می کنند. یک ویژگی اتوماسیون مرتبط ، نوع Memory را تشخیص می دهد. مثلا تعطیلات بین المللی ، خاطرات کودک محور ، روند مرور زمان و بزرگ شدن حیوانات خانگی را تشخیص می دهد.

ویژگی جدید ترکیب کردن Memories به شما امکان می دهد تا با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه ، آهنگ های مختلف را گوش کنند. این ویژگی حالات مختلف مثل قدم زدن را با آهنگ های متناسب می کند. بخش Memories با کارت های متحرک که عناوین سازگار ، انیمیشن های جدید و سبک های انتقال جدید به روز شده است. همچنین کارت کولاژ چند تصویری جدید ، به طور خودکار توسط Photos جمع می شود. رابط پخش و ویرایش تعاملی گزینه هایی را برای مکث ، پخش مجدد آخرین عکس ، پرش به عکس بعدی یا پرش به جلو ارائه می کند.

تمامی این ویژگی ها با موسیقی همگام سازی می شوند. نکته مهم این است که تغییر آهنگ ، ظاهر حافظه ، عکس های جداگانه یا ویدئو ، نیازی به کامپایل مجدد ندارند. مروری جدید بر محتوای Memory ، به کاربران امکان می دهد تا مدت زمان فیلم را اضافه ، حذف یا تغییر دهند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*