بازی Bloodhunt یک Battle Royale در دنیای خون آشام ها


Matin 23 خرداد 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

تابه‌حال بازی‌های مختلفی از سری بازی Vampire منتشرشده‌اند و امروز هم شاهد معرفی یک بازی جدید از مجموعه‌ی Vampire The Masquerade به نام Bloodhunt بودیم. این اثر اکشن، ژانر بتل رویال را به دنیای ترسناک خون‌آشام‌ها می‌آورد. و بازیکنان را در شهری مخوف اما بسیار زیبا به جان همدیگر می‌اندازد.

اوایل سال ۲۰۲۱ بود که از ساخت یک بازی بتل رویال از مجموعه‌ی پرطرفدار Vampire The Masquerade خبردار شدیم. آن زمان اطلاعاتی مانند اسم بازی و مکانیسم‌های آن در اختیار ما قرار داده نشد اما رویداد Summer Game Fest، فرصت مناسبی بود تا توسعه‌دهنده به نمایش این بازی بپردازد. عنوان Vampire The Masquerade Bloodhunt تجربه‌ای کاملاً بتل رویال و آنلاین خواهد داشت و قرار است نسخه‌ی آزمایشی به‌زودی منتشر شود.

بازی Bloodhunt در جهان تاریک مجموعه‌ی خون‌آشام جریان خواهد داشت. و به سبک بازی‌های قبلی مانند Vampire The Masquerade ساخته خواهد شد. برعکس نسخه‌های پیشین، این بار خون‌آشام‌ها دور از چشم انسان‌ها زندگی نمی‌کنند و بلکه هویت آن‌ها برای جامعه‌ی بسته‌ی موجود به نام The Entity مشخص‌شده است. با لو رفتن هویتشان، شکار خون‌آشام توسط انسان‌ها شروع‌شده است اما جدال با آن‌ها چندان کار آسانی نخواهد بود.

شما به‌عنوان یک خون‌آشام وارد بازی خواهید شد و از قدرت‌های جادویی به‌منظور شکست حریفان استفاده خواهید کرد. کل فضای بازی در شب روایت می‌شود و این همان زمانی است که شما می‌توانید به فعالیت بپردازید. و نبردهای جذابی را علیه دشمنان تادندان‌مسلح بازی تجربه کنید. یکی از ویژگی‌ها بازی و قهرمانان آن، مکیدن خون دشمنان است که باعث افزایش قدرت و سطح توانایی‌های جادویی می‌شود. درواقع کشتن دشمنان، قدرت بیشتری به شما می‌بخشد و فرایند بازی را ساده‌تر می‌کند.

سلطان خون‌آشام‌ها!

استودیو Sharkmob AB از شهر پراگ در کشور جمهوری چک به‌منظور خلق بازی Bloodhunt الهام گرفته و از تصاویر و تریلر منتشرشده می‌توان کیفیت این شبیه‌سازی دقیق را درک کرد. ظاهر خون‌آشام‌ها هم بسیار جذاب طراحی‌شده و جالب است. که هرکدام دارای ظاهر و ویژگی‌های مخصوص به خود خواهند بود و با یک بازی بتل رویال ساده روبه‌رو نیستیم. موفقیت ژانر بتل رویال باعث شده تا شرکت‌های مختلفی به سمت چنین فضایی گام بردارند. و خوشبختانه مجموعه‌ی Vampire The Masquerade هم چنین مسیری را پیموده است.

هدف نهایی بازی Bloodhunt، به دست گرفتن کنترل دوباره‌ی شهر و تبدیل شدن به رهبر ومپایرها است که کار چندان آسانی نخواهد بود. اگر به تجربه‌ی این اثر بتل رویال علاقه‌مند هستید، باید بگوییم که این بازی به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برنامه‌ی استودیو آن است که نسخه‌ی آزمایشی را روی ۲ ژوئیه برابر با ۱۱ تیر برای کامپیوتر منتشر کند. فعلاً برنامه‌ای به‌منظور انتشار بازی برای کنسول‌ وجود ندارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*